مسجد جامعی مطرح کرد؛

ایجاد یک راسته کوچک و زیبا در هر منطقه از تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: تلاش می‌کنیم در هر منطقه از تهران یک راسته کوچک و زیبا ایجاد کنیم.

ایجاد یک راسته کوچک و زیبا در هر منطقه از تهران

کاظمی/ پروژه‌های کوچک زیبا مبنای عمل ما در این دوره استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در نشست خبری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران که صبح امروز (سه‌شنبه) در موزه هفت چنار برگزار شد، با بیان اینکه در مورد سیل عملکرد شهرداری قابل دفاع است، گفت: تغیرات اقلیمی جدی است و پای آن به تهران کشیده می‌شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شانس آوردیم بارش خوزستان در تهران نبود، گفت: تهران برای ظرفیت‌های جدید آمادگی ندارد و اگر بخواهد برای تغییرات اقلیمی آماده شود یکی از راه‌های آن مشارکت شهروندان ست.

وی با بیان اینکه در هر منطقه تهران باید یک راسته ایجاد کنیم، گفت: در این دوره مبنای عمل ما پروژه‌های کوچک زیبا است، به این معنا که به جای ایجاد پارک‌های بزرگ که دسترسی به آن سخت است، پارک‌های کوچک با دسترسی آسان ایجاد کنیم.

وی با اشاره به تصمیم اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی گفت: امسال سال سختی را در پیش داریم، زیرا برای اولین بار است که نیروی نظامی یک کشور را تروریسم می‌خوانند و در این فضا ادامه کار فقط با مشارکت و همدلی امکان پذیر است.

مسجد جامعی در پایان اظهار کرد: از طریق حوزه اجتماعی می‌توان سیاسیون را به هم نزدیک کرد و این کار از طریق تشکل‌های شهرداری امکان پذیر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان