مرگ مشکوک زن جوان در مطب پوست و زیبایی

زن جوانی که برای انجام عمل لیپوساکشن به مطب پوست و زیبایی در شمال تهران رفته بود جان خود را در این مطب از دست خواهد داد.

مرگ مشکوک زن جوان در مطب پوست و زیبایی

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 23:34 شب گذشته ماموران کلانتری 101 تجریش طی تماس با سامانه 110 از فوت زن جوانی باخبر شدند که برای انجام تخلیه چربی‌های اضافه خود به یک مطب زیبایی و پوست مراجعه کرده بود.


بیشتر بخوانید؛ چاقوکشی شاگرد مکانیک به خاطر خراب شدن دوچرخه اش


وی ادامه داد: مسئول این کلینیک زیبایی آقایی 50 ساله بود که سریعا با رسیدن ماموران به مطب، به آن‌ها چنین گفت: امروز خانمی 43 ساله جهت تخلیه چربی‌های خود به این کلینیک مراجعه کرده بود. اولین بار ساعت یازده صبح بود که این عمل روی ایشان انجام شد و بار دوم قرار بود ساعت پنج بعدازظهر نیز عمل انجام شود. قبل از عمل اول به بیمار دو آمپول تزریق شد که قبل از عمل دوم قصد تزریق آمپول را داشتیم که ناگهان علائم حیاتی این خانم قطع و مشخص شد خانم جوان فوت کرده است. ما احتمال می‌دهیم این خانم به دلیل تزریق دو آمپول مذکور تزریق شده علائم حیاتی اش را از دست داده و فوت کرده باشد.

سرهنگ موقوفه‌ای تصریح کرد: در ادامه با دستور بازپرس کشیک قتل پایتخت، دستورات لازم در محل توسط عوامل انتظامی اجرا شد و پزشک معالج این خانم نیز شب گذشته در کلانتری بازداشت بوده است که تحقیقات بیشتر در حال انجام می‌باشد.

 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان