قتل شبانه پسر جوان به خاطر متلک

با موتور در حال پرسه‌زنی در شهرک ولیعصر بودیم که مقتول به ما متلک‌پرانی کرد؛ وقتی&#۱۶۰;توقف کردیم تا علت متلک‌پرانی را بپرسیم، ناگهان او با مشت ضربه‌ای به صورت علیرضا زد که همین موضوع باعث آغاز درگیری شد.

قتل شبانه پسر جوان به خاطر متلک

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از دستگیری دو جوان به اتهام ارتکاب جنایت در شهرک ولیعصر خبر داد و گفت: این دو جوان چندی پیش، طی یک درگیری خیابانی جوان دیگری را با ضربه چاقو به قتل رسانده بودند.

ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت: ساعت 23 جمعه 23 فروردین وقوع یک درگیری منجر به جنایت به کلانتری 153 شهرک ولیعصر اعلام شد؛ با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد. در تحقیقات اولیه از شاهدان صحنه درگیری مشخص شد مقتول به نام مرتضی ( 20 ساله ) با دو سرنشین یک موتورسیکلت درگیر شده و یکی از سرنشینان موتورسیکلت با چاقو ضربه‌ای به او زده و پس از آن از محل متواری شده‌اند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی هویت دو تن از جوانان ساکن شهرک ولیعصر به نامهای علیرضا ( 21 ساله ) و محسن ( 22 ساله ) به‌عنوان سرنشینان موتورسیکلت متواری شده از صحنه درگیری، اطلاع پیدا کردند که آنها پیش از این نیز دارای سابقه نزاع و درگیری و همچنین حمل و توزیع موادمخدر بودند.

اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا در‌نهایت مخفیگاه آنها در یک کارگاه رویه‌کوبی مبل در منطقه علی‌آباد قاجار شناسایی شد و سرانجام در ساعت 2 بامداد امروز یکشنبه هر دو نفر داخل کارگاه رویه‌کوبی مبل دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

علیرضا و محسن در اعترافات خود عنوان داشتند: در حال پرسه‌زنی با موتور در شهرک ولیعصر بودیم که مقتول به ما متلک‌پرانی کرد؛ وقتی توقف کردیم تا علت متلک‌پرانی را سؤال کنیم، ناگهان او با مشت ضربه‌ای به صورت علیرضا زد که همین موضوع باعث آغاز درگیری شد.

محسن با اعتراف به ارتکاب جنایت به کاراگاهان گفت: آن شب من راننده موتور بودم و علیرضا ترک موتور نشسته بود؛ زمانی که مقتول به صورت علیرضا ضربه زده، من نیز با چاقوی همراه خود ضربه‌ای به سمت گردن مقتول پرتاب کردم که چاقو به گردن او اصابت کرد و همانجا روی زمین افتاد؛ به شدت ترسیده بودم؛ با موتور به سرعت از محل فرار کردم. پیش از این مدتی به‌عنوان کارگر رویه‌کوبی مبل در یک کارگاه کار می‌کردم؛ به علیرضا پیشنهاد کردم مدتی به‌عنوان کارگر در کارگاه رویه‌کوبی مخفی شویم، اما پلیس محل کارگاه رویه‌کوبی مبل را شناسایی کرد و هر دو نفرمان دستگیر شدیم.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح هر دو متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهمین برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویزه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان