در سری جدید:

شما مجری برنامه ۱۰:۱۰ دقیقه شوید/ چه سوالی از معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان دارید؟

شما مجری برنامه 10:10 دقیقه شوید/ چه سوالی از معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان دارید؟

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت وزرش و جوانان مهمان برنامه 10:10 دقیقه باشگاه خبرنگاران جوان خواهد بود و شما می‌توانید سؤالات خود را از وی مطرح کنید.


شما مجری برنامه «10:10 دقیقه» شوید/ چه سئوالی از معاون ساماندهی امور جوانان وزارت وزرش و جوانان دارید؟به گزارش خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت وزرش و جوانان با حضور در باشگاه خبرنگاران جوان مهمان برنامه آینده «10:10 دقیقه» خواهد بود و به سؤالات پاسخ خواهد داد.

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید سؤالات خود را از محمد مهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت وزرش و جوانان در بخش نظرات همین خبر ارسال کنید. این پرسش‌ها در گفتگو با رئیس جمعیت هلال احمر مطرح خواهد شد.

برنامه «10:10 دقیقه» در سال گذشته تلاش کرد در یک گفت‌وگوی رو در رو به شفافیت فضای رسانه‌ای کشور کمک و ابهامات موجود در ذهن مخاطبان در حوزه‌های مختلف را با حضور یک میهمان شاخص مرتبط با آن حوزه، به صورت صریح در یک زمان 45 دقیقه‌ای بررسی کند.

در سری جدید این برنامه گفتگو محور قرار است نقش مخاطبان از طریق دریافت پرسش‌های مردم و طرح آن با میهمان برنامه پررنگ‌تر شود.

این برنامه که در باشگاه خبرنگاران جوان تولید می‌شود، یکشنبه شب‌ها ساعت 10:10 دقیقه شب روی سایت این مجموعه قرار می‌گیرد. مخاطبان می‌توانند با مراجعه به صفحه اول سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir به تماشای آن بنشینند.

برنامه گفتگو با معاون ساماندهی امور جوانان وزارت وزرش و جوانان، در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان