الله‌کرم: وقت فیلتر اینستاگرام فرارسیده است

موج نوشت: حسین الله کرم در واکنش به مسدود شدن حساب کاربری سردار سلیمانی و سپاه پاسداران در اینستاگرام گفت: وقت فیلتر اینستاگرام فرارسیده است.

الله‌کرم: وقت فیلتر اینستاگرام فرارسیده است

به گزارش خبرگزاری موج، اینستاگرام در راستای همراهی با دولت ترامپ و قرار گرفتن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی، تمام حساب های کاربری مربوط به سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شبکه مجازی را مسدود کرد.

در همین ارتباط حسین الله کرم در گفتگویی اظهار داشت: امروز از تمام کسانی که سپاه را دوست دارند و یا به نوعی به سپاه نیاز دارند، این است که در واکنش به توطئه ها علیه این نیروی مردمی سکوت نکرده و اقدامات متقابل برای خنثی سازی این توطئه ها را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: در این راستا کسانی به سپاه نیاز دارند، بیش از همه مسوولیت بر دوش آنها قرار دارد و مردم انتظار دارند تا مسوولان و تصمیم گیران، در برابر توطئه ها علیه سپاه سکوت نکنند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: شبکه های مجازی از هر فرصتی برای ضربه زدن به منافع ملت ایران سوء استفاده می کنند و لازم است که ما نیز در برابر این توطئه ها آماده بوده و اقدامات متقابل انجام دهیم. در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری نیاز است که این شبکه ها در حمایت از سپاه در کشور فیلتر شود.

الله کرم گفت: متاسفانه کسانی که به سپاه نیاز دارند، امروز سکوت کرده اند. در حال حاضر دولت بیش از همه به سپاه نیاز دارد. همانطور که در حادثه سیل اخیر، در حادثه زلزله کرمانشاه و حتی زمانی که آمریکا بنزین ما را تحریم کرد، این سپاه بود که به میدان آمد و اجازه نداد که خسارات به دولت و مردم افزایش یابد.

وی ادامه داد: همچنین زمانی که شرکت های اروپایی و آمریکایی گوش به فرمان ترامپ، مانند توتال حضور در میادین نفتی ما را ترک کردند، این سپاه بود که به میدان آمد و جای آنها را پر کرد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار داشت: امروز سپاه به عنوان مجموعه ای طلب های هنگفتی از دولت دارد، به جای اینکه برای وصول مطالبات خود به دولت فشار وارد کند، مددکار دولت شده و در هر حادثه ای به کمک دولت و مردم می آید. اما متاسفانه در زمانی که سپاه تحت فشار دشمنان خارجی قرار می گیرد، ما به خوبی از این مجموعه مردمی حمایت نمی کنیم.

الله کرم با تاکید بر اینکه زمان فیلترینگ اینستاگرام فرارسیده است، گفت: ما باید در برابر توطئه مدیران اروپایی و آمریکایی شبکه های مجازی آمادگی لازم را داشته باشیم و می توانیم با فلیترینگ شبکه های مجازی معاند مانند اینستاگرام، اجازه ندهیم که آنها به هر شکلی که دوست دارند، عمل کنند.

2323

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان