معرفی نسل جدید بیوک انکور در نمایشگاه شانگهای

بیوک همان‌طور که وعده داده بود دو کراس‌اوور جدید را در نمایشگاه شانگهای معرفی کرده است. این کراس‌اوورها انکور و انکور GX نام دارند و همان‌طور که از نامشان مشخص است در اصل نسخه‌های مختلفی از یک خودرو هستند

معرفی نسل جدید بیوک انکور در نمایشگاه شانگهای

بیوک همان‌طور که وعده داده بود دو کراس‌اوور جدید را در نمایشگاه شانگهای معرفی کرده است. این کراس‌اوورها انکور و انکور GX نام دارند و همان‌طور که از نامشان مشخص است در اصل نسخه‌های مختلفی از یک خودرو هستند. اساساً انکور GX نسخهٔ کشیدهٔ انکور محسوب می‌شود اما تفاوت‌های بین این دو کراس‌اوور چیزی بیشتر از صرفاً فاصلهٔ محوری بیشتر است به‌گونه‌ای که هرکدام طراحی ظاهری منحصر به خود را دارند. البته در هردوی این کراس‌اوورها از زبان طراحی مشابهی استفاده شده است زیرا طراحی هردو از کانسپت بیوک Enspire سال 2018 الهام گرفته‌اند. دراین‌بین، انکور اسپرت‌تر و جوان‌پسندتر به نظر می‌رسد درحالی‌که انکور GX بزرگ‌تر و کاربردی‌تر است.

به گفتهٔ جنرال موتورز، این کراس‌اوورها از طریق تحقیق و توسعهٔ پیشرفتهٔ جهانی و فرایند تولید هوشمندانه ساخته شده‌اند. این احتمالاً بدان معنا است که کراس‌اوورهای جدید بیوک روی یک پلت‌فرم جدید ساخته شده‌اند. این دو کراس‌اوور همچنین به نسل هشتم پیشرانه‌های سری اکوتک جنرال موتورز مجهز خواهند بود که برای انتقال نیروی آن‌ها نیز یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک جدید و همین‌طور یک نمونهٔ CVT جدید در نظر گرفته شده است. فعلاً جزئیات بیشتری از مشخصات فنی این انکورهای جدید منتشر نشده اما جنرال موتورز ادعا کرده است که این کراس‌اوورها از قوای محرکهٔ بسیار کارآمدی برخوردار بوده و مصرف سوخت و تولید آلایندگی آن‌ها نسبت به نسل قبلی کمتر خواهد بود.

به لطف استفاده از پیشرانه‌های جدید، هردو مدل انکور و انکور GX با استانداردهای آلایندگی 6-B چین مطابقت خواهند داشت. نسل جدید این کراس‌اوورها همچنین به جدیدترین نسخه از تکنولوژی اتصالی eConnect 2.0 و همین‌طور تکنولوژی‌های کمک‌راننده هم مجهز شده‌اند. مدیر اجرایی بخش طراحی جنرال موتورز چین آقای «رایان ووهان» در رابطه با این کراس‌اوورهای جدید گفته است:

خانوادهٔ انکور با دو نسخهٔ مختلف، تنوع انتخاب بی‌نظیری را در کلاس خود ارائه می‌کند. این کراس‌اوورها پیشنهادهای شخصی‌تری را مطابق سبک زندگی خریداران فراهم کرده‌اند

کراس‌اوورهای کاملاً جدید انکور و انکور GX بخشی از تهاجم بیوک به‌عنوان یکی از برندهای جنرال موتورز به بازار چین است. این برند لوکس آمریکایی در نظر دارد در سال جاری هشت محصول کاملاً جدید یا بروز شده را به بازار عرضه کند. یکی از این محصولات، نسل کاملاً جدید انکلیو است که طبق تأیید بیوک تا پایان سال 2019 راهی بازار چین خواهد شد. بین سال‌های 2019 تا 2023 نیز بیوک برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای بازار چین داشته و در نظر دارد 20 محصول جدید یا بروز شده را در این کشور عرضه کند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان