حضور ب‌ام‌و ۳۲۵Li جدید در نمایشگاه شانگهای

نسخه‌ی طویل‌تر ب‌ام‌و سری ۳ جدید چند هفته‌ی پیش رونمایی شده اما این خودرو به‌صورت رسمی در شانگهای حضور یافته است.

حضور ب‌ام‌و 325Li جدید در نمایشگاه شانگهای

نسخه‌ی طویل‌تر ب‌ام‌و سری 3 جدید چند هفته‌ی پیش رونمایی شده اما این خودرو به‌صورت رسمی در شانگهای حضور یافته است.


توسعه‌ی این خودرو به همراه نسخه‌ی عادی سری 3 انجام شده اما تفاوت بزرگ دو خودرو این است که مدل خاص بازار چین فاصله‌ی بین محوری بیشتری (11 سانتی متر) داشته و هم‌اکنون فاصله‌ی محورهای جلو و عقب آن 2961 میلی متر می باشد. نسخه‌ی طویل سری 3 طول کلی 4829 میلی‌متری داشته و بنابراین بزرگ‌تر از تمامی رقبای این کلاس می باشد.


این افزایش فاصله بین محوری تاثیر زیادی روی بهبود فضای پا داشته به گونه ای که این فاصله 4.3 سانتی متر افزایش داشته است. درب‌های عقب این خودرو نیز 11 سانتی متر طویل‌تر از نسخه استاندارد سری 3 می‌باشد. ب‌ام‌و همچنین پشت سری‌های عقب را تغییر داده و یک استراحت گاه دست مرکزی جدید به چشم می‌خورد که می‌توان آن را بین صندلی‌های عقب تا کرد. نوار نورانی پشت صندلی‌های جلو نیز از دیگر ویژگی‌های سری 3 طویل است. در صندوق عقب سری 3 طویل‌تر هم فضای 480 لیتری دیده می شود.


از دیگر تجهیزات این خودرو می‌توان به سانروف پانورامیک شیشه‌ای، غربیلک فرمان چرمی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه ناحیه‌ای و شیشه‌ی جلوی آکوستیک برای سرکوب صدای اضافی اشاره کرد. چراغ خوشامدگویی در زمان ورود و خروج به خودرو و رکاب‌های داخلی نورانی هم از دیگر ویژگی‌های این خودرو می‌باشند.


نسخه‌ی طویل سری 3 در ابتدا منحصراً با نسخه‌ی 325Li فروخته خواهد شد. این خودرو دارای پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربو با قدرت 184 اسب بخاری و گشتاور 300 نیوتون متری بوده و یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیز قدرت پیشرانه را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند.


به منظور آسان‌تر شدن سواری این خودرو تجهیزاتی همچون هشدار برخورد با عابران پیاده، ترمز اضطراری، هشدار خروج از مسیر، هشدار ترافیک پشت، کروز کنترل فعال و… را تعبیه کرده است. همچنین دستیار پارک هم وجود دارد که خودرو را به‌صورت خودکار پارک دوبل می‌کند.


این خودرو توسط جوینت ونچر ب‌ام‌و برلیانس و در تأسیسات Tiexi شنیانگ تولید خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان