ایده های ساخت کاردستی با گیره برای کودکان و نوجوانان

با استفاده از گیره می توان به راحتی کاردستی های بسیار زیبا ساخت و یا طریقه درست کردن آن را به کودکان آموزش داد. از این رو در این مطلب می توانید، ساخت انوع کاردستی با گیره را مشاهده کنید.

ایده های ساخت کاردستی با گیره برای کودکان و نوجوانان

یکی از تفریحات کودکان می تواند، ساخت کاردستی باشد. بنابراین والدین با جستجو در سایت های مختلف به راحتی می توانند، نمونه های زیبا از انواع کاردستی با استفاده از وسایل مختلف را مشاهده نمایند و به کودکان در زمینه ساخت کاردستی مورد نظر و یا الگو برداری از آن، جهت ساخت کاردستی جدید کمک کنند.

یکی از وسایلی که می توان با استفاده از آن کاردستی های متنوع ساخت، گیره می باشد. از این رو در ادامه، آرگا نمونه های جالب از ساخت کاردستی با گیره را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

ایده های خلاقانه برای ساخت کاردستی های کارآمد

خلاقیت های زیبا برای ساخت کاردستی با گیره

با استفاده از گیره و فراهم کردن وسایل ساده دیگری نظیر چسب، کاغذ، نخ کاموا، چشم عروسکی، ماژیک، چشم پلاستیکی، قیچی، دکمه، درب بطری پلاستیکی، سیم مفتول تزیینی، نی، کاغذ رنگی، مقوا، چوب بستنی و پنبه می توان مدل های بامزه از انواع حیوانات، هواپیما، ماشین و … ساخت.

اولین نوع کاردستی با گیره ، کاردستی موش می باشد، که برای ساخت این کاردستی نیاز به یک عدد گیره چوبی، دو عدد درب بطری پلاستیکی، دو عدد چشم عروسکی، مقداری نخ کاموا قهوه ای رنگ، چسپ، ماژیک و پنبه نیاز دارید. برای ساخت آن ابتدا باید با استفاده از ماژیک گیره را به رنگ دلخواه رنگ آمیزی کنید. سپس با توجه به تصویر زیر چشم عروسکی، درب بطری، پنبه و نخ کاموا را به گیره بچسپانید.

مراحل ساخت کاردستی موش ساده برای کودکان

کاردستی پروانه یکی دیگر از انواع کاردستی ها می باشد، که با استفاده از گیره لباس، کاغذ رنگی، چشم عروسکی، مفتول تزیینی و چسپ می توان آن را همانند نمونه زیر ساخت.

ساخت پروانه با گیره

برای ساخت کاردستی پرنده به تعدادی پر رنگ شده، گیره لباس رنگ شده، چشم عروسکی، مقداری نمد یا فوم و چسپ نیاز دارید، که با توجه به مراحل ساخت آن در ادامه، به راحتی این پرنده های زیبا را بسازید.

کاردستی با گیره

انواع کاردستی حیوانات با گیره و وسایل سادهمراحل ساخت کاردستی پرنده با گیره لباس

نمونه های دیگری از انواع کاردستی با گیره را می توانید، در این بخش ملاحظه کنید. که با تماشای هر یک از آن ها، به آسانی می توانید در منزل آن ها را بسازید.

ساخت کاردستی به شکل موش با استفاده از گیره و نمد

انواع کاردستی های زیبا با گیره ساخت وسایل کارآمد با گیره لباس

کاردستی با گیرهترفندهای جالب برای ساخت کاردستی

ساخت کوسه با گیرهساخت کوسه با گیره چوبی

خلاقیت در ساخت کاردستی تخم مرغ

   کاردستی مار با استفاده از گیره لباس

ساخت جدیدترین کاردستی با استفاده از گیرهساخت کاردستی ماشین مسابقه با استفاده از گیره

کاردستی پروانه با گیره لباس

کاردستی پروانه ساخته شده از گیره کاغذ

ایده ساخت پروانه با گیره پلاستیکی

ساخت پروانه های خوردنی با گیره

کاردستی هواپیما با گیره و چوب بستنی

ساخت تابلو با رگال و گیره

ترفند ساخت کاردستی خلاقانه با گیره

از این که در این مطلب با ساخت انواع کاردستی با گیره همراه شدید، سپاسگزاریم. شما می توانید با مراجعه به مطالب قبلی آرگا از دیگر کاردستی های زیبا با استفاده از وسایل ساده و دور ریختنی دیدن نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان