معرفی کراس اوور الکتریکی رنو سیتی K-ZE در شانگهای

رنو با خودروی الکتریکی سیتی K-ZE حضوری پررنگ‌تر در بازار خودروهای الکتریکی کشور چین خواهد داشت. این خودرو به تازگی در نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۹ معرفی شده است.

معرفی کراس اوور الکتریکی رنو سیتی K-ZE در شانگهای

رنو با خودروی الکتریکی سیتی K-ZE حضوری پررنگ‌تر در بازار خودروهای الکتریکی کشور چین خواهد داشت. این خودرو به تازگی در نمایشگاه شانگهای 2019 معرفی شده است.


این کراس اوور کوچک که اولین بار در نمایشگاه پاریس سال پیش معرفی شده بود از استایل مدرن و کاکپیتی متمرکز روی راننده سود برده و در داخل خودرو می‌توانیم سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 8 اینچی، دسترسی بدون کلید، ارتباط 4G وای فای، تشخیص صوتی هوشمند و سیستم تهویه مطبوع را مشاهده کنیم.


هنوز مشخصات کامل سیتی K-ZE منتشر نشده اما رنو می‌گوید توانایی شارژ سریع به این خودرو اجازه می‌دهد تنها در عرض 50 دقیقه 80 درصد باتری را شارژ نمود. کاربران در صورت استفاده از شارژر کندتر باید 4 ساعت صبر کنند تا باتری به‌طور کامل شارژ شود. برد این خودرو با استانداردهای NEDC برابر با 250 کیلومتر می‌باشد.


با ارتفاع 150 میلی‌متری از سطح زمین، فاصله بین محوری 2423 میلی‌متری و فضای بار 300 لیتری، رنو سیتی K-ZE کوچک‌ترین خودروی الکتریکی رنو محسوب می‌شود. این خودرو در جایگاهی پایین‌تر از Zoe قرار داشته و با کیفیت‌های بالای اروپایی ساخته شده است.


سیتی K-ZE در چین و توسط جوینت ونچر رنو-نیسان-میتسوبیشی و دانگ فنگ ساخته خواهد شد. فروش خودروی مذکور نیز تا پیش از پایان سال جاری آغاز می‌شود. تولید این خودروی الکتریکی بخشی از اهداف فرانسوی‌ها برای افزایش فروش خود در چین می‌باشد، جایی که رنو به دنبال فروش سالانه‌ی 550 هزار دستگاهی تا سال 2022 است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان