معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مطرح کرد؛

توقف‌های غیر مجاز از اصلی‌ترین عوامل بروز ترافیک

سرهنگ رضایی گفت: شهروندان از توقف‌های غیر مجاز خودداری و در زمان مراجعه به محل‌ها و مراکز پر تردد از پارکینگ‌ها استفاده کنند.

توقف‌های غیر مجاز از اصلی‌ترین عوامل بروز ترافیک

توقف‌های غیر مجاز از اصلی‌ترین عوامل بروز ترافیکبه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضایی معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار داشت: با توجه به روز‌های پایانی هفته و مراجعه تعداد بیشتری از مردم برای خرید به مراکز تجاری به‌خصوص در محور‌ها و مناطق مرکزی و شمالی پایتخت از شهروندان خواست از توقف‌های غیر ضروری خودداری کنند.


بیشتر بخوانید؛ جزئیات تغییر‌ات طرح ترافیک در سال 98


سرهنگ رضایی افزود: به علت عرض کم برخی معابر در صورت توقف غیر مجاز و ارتکاب به تخلف‌های توقف در معابر کم عرض، توقف‌های دوبله و توقف در حریم تقاطع ها‌ی خودرو‌های شهروندان، باعث انسداد معابر و عقب افتادن بار ترافیکی می‌شود.

وی  افزود: به تمام رانندگان و شهروندان محترم توصیه می‌شود از توقف‌های غیر مجاز خودداری و در زمان مراجعه به محل‌ها و مراکز پر تردد از پارکینگ‌ها استفاده کنند

وی در پایان از شهروندانی که به مراکز خرید می‌روند خواست که از وسایل نقلیه عمومی که بهترین انتخاب برای تردد در روز‌های پایانی هفته می‌باشد استفاده کنند.

شهروندان از توقف‌های غیر مجاز خودداری کنند

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان