اعترافات تکان‌دهنده مرد جوان درباره قتل زن آرایشگر

مرد جوانی که همسر سابقش را در جنایتی هولناک به قتل رسانده بود، دست به خودکشی زد.

اعترافات تکان‌دهنده مرد جوان درباره قتل زن آرایشگر

خودکشی قاتل پرونده را مختومه کردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با گذشت یک سال از خودکشی مرد جوانی که همسر سابق و فرزند هشت ساله‌اش را در جنایتی هولناک به قتل رسانده بود، اولیای دم با مراجعه به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران خواستار دریافت دیه از صندوق بیت المال شدند.

رسیدگی به این پرونده از پانزدهم اسفند سال 96 با تماس مردی به کلانتری 140 تهرانسر آغاز شد. وی مدعی بود یکی از همکارانش از طریق پیامک، متن عجیبی برای وی فرستاده و نوشته «چون با همسرم اختلاف داشتم می‌خواهم او، فرزندم و پس از آن خودم را بکشم، حلالم کنید.»


بیشتر بخوانید؛ کشف بیش از یک کیلو هرویین از قاچاقچی زن


پس از آن مأموران پلیس به خانه فرید رفتند و در ابتدا با پیکر بی‌جان سینا پسر هشت ساله فرید که بر اثر برق گرفتگی جان سپرده بود، مواجه شدند. پس از آن فرید را در حالی که بشدت خونریزی داشت و به سختی نفس می‌کشید در گوشه اتاق پیدا کردند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و زنده ماند. فرید پس از بهبودی به مأموران پلیس گفت: من همسرم را کشتم و می‌خواستم خودم را هم بکشم، اما چون از آینده پسرم می‌ترسیدم ابتدا او را کشتم و سپس دست به خودکشی زدم. با اظهارات این مرد مأموران پلیس به خانه همسر سابق وی به نام زهره که آرایشگر بود رفتند و با جسد زن جوان روبه رو شدند.

با انتقال اجساد به پزشکی قانونی فرید تحت بازجویی قرار گرفت و به تشریح جزئیات پرداخت و گفت: من فوق لیسانس دارم و در شهرداری کار می‌کنم. سال 85 با زهره ازدواج کردم و تا چندی پیش زندگی بدی نداشتیم تا اینکه متوجه شدم همسرم به من خیانت می‌کند و مدتی است با اردشیر که یکی از دوستان صمیمی‌ام بود، رابطه پنهانی دارد. به همین خاطر با همسرم مدام درگیر بودم تا اینکه فروردین سال 96 از هم جدا شدیم.

این متهم ادامه داد: چند ماه از جدایی ما گذشته بود که بار دیگر به خاطر پسرمان رجوع کردیم، اما همسرم در خانه خودش و من هم به همراه پسرم در خانه خودم، زندگی می‌کردیم. در طول آن مدت همه تلاشم را کردم تا زندگی‌مان را از نو بسازم، اما او به من دروغ می‌گفت و به رابطه‌اش با دوستم ادامه می‌داد. آخرین بار هم با من تماس گرفت و به بهانه گفتن حرفی مهم از من خواست تا به خانه‌اش بروم. وقتی به خانه‌اش رفتم گفت رابطه‌اش با اردشیر جدی است و می‌خواهد با او ازدواج کند. من در واکنش به او گفتم که با این کار آینده پسرمان نابود می‌شود و زندگی اردشیر هم از هم می‌پاشد، اما او توجهی به حرف هایم نکرد و بر خواسته‌اش پافشاری کرد.

پس از آن نتوانستم جلوی عصبانیتم را بگیرم و با چکشی که برای خرد کردن زغال قلیان جلوی دستم بود ضربه‌ای به سرش وارد کردم و بعد از آن خفه‌اش کردم و از خانه خارج شدم. به قصد خودکشی به خانه رفتم، اما ترس از آینده پسرم باعث شد تا سیم برقی را که از قبل برای خودکشی خودم تهیه کرده بودم به انگشت شست پسرم وصل کنم. اما پس از برقراری جریان برق دیدم او زجر می‌کشد بنابراین برق را قطع و او را خفه کردم. سپس دست به خودکشی زدم.

با اعتراف‌های تکان دهنده این مرد، پلیس به جست وجو در خانه وی پرداخت و یک فلش کشف کرد که حاوی فایل صوتی 7 ساعته گفتگو میان فرید و زهره و گویای اختلاف‌های آن دو بود. پنج روز از این جنایت گذشته بود که فرید هنگام انتقال به بازداشتگاه اداره آگاهی در حالی که دست‌هایش از پشت بسته بود خودش را از راهرو طبقه سوم به پایین پرت کرد و جان باخت و پرونده بسته شد.

با گذشت یک سال از این ماجرا صبح دیروز پدر و مادر زهره با مراجعه به دادگاه کیفری یک استان تهران خواستار دریافت دیه دخترشان از صندوق بیت المال شدند و به‌دنبال درخواست آن‌ها قضات نیز برای صدور حکم وارد شور شدند.

قتل عام خانواده به خاطر خیانت همسر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان