جمال عرف مطرح کرد؛

ضرورت توجه احزاب به امدادرسانی و نوسازی مناطق سیل‌زده

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: احزاب می‌توانند تهدیدات را به فرصتی برای تعمیق همبستگی اجتماعی و گسترش انسجام ملی تبدیل کنند و باید در این شرایط به دنبال نوسازی مناطق سیل‌زده باشند.

ضرورت توجه احزاب به امدادرسانی و نوسازی مناطق سیل‌زده

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب در سال 98 با حضور جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور، رئیس کمیسیون ماده 10 احزاب و اعضای این کمیسیون برگزار شد.

وی ضمن ارائه گزارشی از ابعاد و تبعات حوادث غیرمترقبه اخیر و اقدامات وزارت کشور و سایر نهادها و ارگان‌ها در زمینه پیشگیری و مقابله با این حوادث و بازسازی مناطق سیل‌زده، بر ضرورت حضور و نقش‌آفرینی ویژه و بیش از پیش احزاب، تشکل‌های سیاسی و صنفی، انجمن‌های تخصصی، گروه‌های مرجع و دیگر ارکان جامعه مدنی در جریان امدادرسانی، بازسازی، نوسازی و … به ویژه در دوره زمانی پساسیل تأکید کرد.

معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به نقش بی‌بدیل و مؤثر جامعه مدنی کشور در تبدیل تهدیدات حوادث طبیعی از جمله سیلاب اخیر و حوادث غیر طبیعی مانند تروریستی خواندن سپاه توسط ترامپ به فرصتی برای تعمیق همبستگی اجتماعی و گسترش انسجام ملی، گفت: حضور و نقش آفرینی احزاب، تشکل‌ها و دیگر اجزای جامعه مدنی به واسطه نمایندگی حضور مردم در عرصه‌های مختلف، جلوه‌ای از نقش آفرینی مردم در مدیریت کلان کشور و همیاری با دولت در تحقق حکمرانی مطلوب است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان