لیگ اروپا؛ آرسنال در خانه ناپولی جشن صعود گرفت/ چلسی در پایان نبرد ۷ گله راهی نیمه نهایی شد

فوتبال جهان - مسابقات فوتبال لیگ اروپا چهره چهار تیم مرحله نیمه نهایی خود را شناخت.

لیگ اروپا؛ آرسنال در خانه ناپولی جشن صعود گرفت/ چلسی در پایان نبرد 7 گله راهی نیمه نهایی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا با صعود تیم‌های چلسی، آرسنال، اینتراخت فرانکفورت و والنسیا به پایان رسید.

در مهمترین بازی پنجشنبه شب آرسنال با گل لاکازت در دقیقه 36، یک بر صفر در خانه ناپولی به برتری رسید و با پیروزی مجموع 3 بر صفر راهی نیمه نهایی شد.

چلسی، دیگر تیم لندنی هم در پایان یک بازی پرگل در زمین خودش 4 بر 3 از سد اسلاویا پراگ گذشت و با برتری مجموع 5  بر 3 مسافر نیمه نهایی لیگ اروپا شد. پدرو در دقایق 5 و 27، دلی (بازیکن حریف) در دقیقه 9 و ژیرو در دقیقه 17 برای میزبان و سوچک در دقیقه 25 و سووچک در دقایق 51 و 54 برای اسلاویا گلزنی کردند.

براساس این گزارش، در دیگر بازی‌ها، والنسیا در دربی شهرش در خانه مقابل ویارئال به برتری 2 بر صفر دست یافت و با پیروزی مجموع 5 بر یک، قاطعانه به جمع چهار تیم پایانی راه یافت. آنتونیو لاتوره (13) و پارخو (54) گلزنان والنسیا در این بازی بودند.

اینتراخت فرانکفورت هم در خانه خود با نتیجه 2 بر صفر بنفیکا را برد و ضمن جبران شکست 2 بر 4 بازی رفت با تساوی مجموع 4 - 4 به خاطر قانون گل زده در خانه حریف، جشن صعود گرفت.

به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا اینتراخت فرانکفورت به مصاف چلسی می‌رود و آرسنال با والنسیا روبه‌رو می‌شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان