اعزام معلمان و مشاوران تحصیلی برای جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان پلدختر

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران با اشاره به ارسال ۱۰ کامیون شامل وسایل آموزشی و البسه به استان لرستان گفت:‌ دوشنبه آینده تیم ۲۵ نفری از مشاوران تحصیلی و آموزشی برای جبران عقب‌افتادگی آموزشی دانش‌آموزان به ویژه در پایه دوازدهم به پلدختر می‌روند.

اعزام معلمان و مشاوران تحصیلی برای جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان پلدختر

عبدالرضا فولادوند در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه نخستین محموله کمک‌های آموزش‌وپرورش شهر تهران امروز به استان خوزستان ارسال شد که 10 کامیون وسایل آموزشی مورد نیاز مدارس و البسه است، اظهار کرد: هفته آینده نیز معلم و تیم‌های آموزشی به استان لرستان و سپس به خوزرستان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های آموزش و پرورش تهران به استان لرستان با اولویت همکاران فرهنگی ارسال می‌شود، تصریح کرد: دوشنبه هفته آینده 15 مشاور و یک تیم 25 نفری از مشاوران تحصیلی و آموزشی برای جبران عقب‌افتادگی آموزشی دانش‌آموزان به ویژه در پایه دوازدهم به پلدختر می‌روند و در دو آموزشگاه به‌صورت متمرکز، دانش‌آموزان را آموزش می‌دهند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران یادآرو شد: مدارس غیردولتی و خیران مدرسه‌ساز کمک‌های نقدی و آموزشی خود را به مناطق سیل‌زده انجام می‌دهند همچنین 100 دانش‌آموز استثنایی در مناطق سیل‌زده استان لرستان توسط آموزش و پرورش تهران تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان