در گفتگو با مهر عنوان شد؛‌

زندگی مفاخر رادیو مستند می‌شود/ دیدار با بزرگان استودیو هشت

معاونت صدای سازمان صداوسیما پروژه تولید مجموعه مستندهای تلویزیونی را کلید زده است که در قالب آن زندگی و کارنامه مفاخر رادیو ضبط و ثبت خواهد شد.

زندگی مفاخر رادیو مستند می‌شود/ دیدار با بزرگان استودیو هشت

حامد فاتحی پولادی مدیر روابط عمومی معاونت صدا درباره ساخت مجموعه مستندهای «استودیو هشت» که با محوریت کارنامه و تجربیات مفاخر رادیو به تولید می‌رسند، به خبرنگار مهر گفت: فرایند تولید مجموعه مستندهای «استودیو هشت» در آستانه برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو در دستور کار کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره قرار گرفت که با محوریت مفاخر و بزرگان رادیو ساخته شده است.

وی ادامه داد: تاکنون هفت مستند با محوریت این بزرگان ساخته شده که بزودی از شبکه‌های تلویزیونی و نیز در بستر فضای مجازی پخش خواهد شد.

فاتحی با اشاره به جزئیات این مستندها و شخصیتی که در هر یک از آن‌ها به او پرداخته می‌شود، گفت: مریم نشیبا، پریچهر بهروان، استاد امیر نوری، استاد مسعود اسکویی، بازیگر پیشکسوت مهین نثری و تهیه‌کنندگان مهدی سدیفی و شهریار کرمی از مفاخر رادیو هستند که تاکنون این مستندها درباره آن‌ها ساخته شده است و آثار به ویژگی‌های شخصیتی و حرفه‌ای آن‌ها می‌پردازد. همچنین احتمال دارد که تولید این مستندها فازهای بعدی هم داشته باشد و سراغ دیگر بزرگان رادیو هم برویم.

وی درباره انتخاب عنوان «استودیو هشت» برای این مستندهای 20 دقیقه‌ای توضیح داد: عنوان «استودیو هشت» ادای دینی به همه کسانی است که در تاریخ 80 ساله رادیو فعالیت کرده‌اند. همچنین این نام تداعی‌گر فعالیت دوستان در رادیو ارگ است که در «استودیو هشت» نمایش‌های زیادی را برای رادیو تولید کردند.

عوامل ساخت این مستندها به عبارتند از تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی شیبانی‌زاده، مدیر فیلمبرداری احد عاقلی، نویسنده هدیه رضایی، ویراستار صوفیا منشی پور، دستیار کارگردان پریسا غیاثوند، مدیر برنامه‌ریزی مریم بابایی و تدوین مهیار بدری و الهه حمیدی.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان