دیدار معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید با ایثارگران مناطق سیل‌زده

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با سفر به استان خوزستان با ایثارگران آسیب‌دیده در سیل این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید با ایثارگران مناطق سیل‌زده

به گزارش ایسنا، محمود پاکدل به‌منظور رسیدگی به مشکلات و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان خوزستان به این استان سفر کرد.


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ابتدای حضور در استان خوزستان با سفر به شهرستان‌های شوشتر و گتوند با حضور در گلزار مطهر شهدای این منطقه نسبت به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.


پاکدل همچنین در دیدار چهره به چهره با ایثارگران شهرستان‌های شوشتر و گتوند ضمن تأکید بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها جهت رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های آن‌ها حق بسیار بزرگی بر گردن همه مردم دارند افزود: هرچه که امروز ملت ایران دارد به برکت زحمات این خانواده‌ها است بنابراین وظیفه همه ما قدردانی از فداکاری‌ها و زحمات این عزیزان است.


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از شنیدن مشکلات و مسائل ایثارگران دستورات لازم را برای پیگیری و حل مشکلات این عزیزان صادر کرد.


وی همچنین در بازدید از پروژه ساماندهی مزار شهدای مدافع حرم و بررسی مشکلات این گلزار و گلزار مطهر شهدای شهرستان‌های شوشتر و گتوند، از یادمان سرداران شهید مدافع حرم نیز بازدید و بر لزوم اجرای پروژه ساماندهی مزار شهدای مدافع حرم شوشتر و گتوند با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری تأکید کرد.


گفتنی است در این دیدارها مدیرکل امور مسکن و ساماندهی گلزارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شوشتر و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان نیز حضور داشتند.


از دیگر برنامه‌های معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نخستین روز سفر به استان خوزستان دیدار با والدین 2 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم محمود و حمید مختاربند در شهرستان شوشتر، بازدید از موزه دفاع مقدس شهرستان گتوند، تشکیل جلسه اداری با رؤسا و کارکنان ادارات بنیاد شهرستان‌های شوشتر و گتوند و بررسی مشکلات ایثارگران مراجعه کننده به بنیاد در این شهرستان‌ها بود.


پاکدل روز پنجشنبه 29 فروردین و در دومین روز سفر خود به استان خوزستان با جمعی از ایثارگران آسیب دیده از سیل دیدار کرد.


وی با حضور در مجتمع فرهنگی طلاییه اهواز ضمن دیدار چهره به چهره با ایثارگران و خانواده‌های شهدای اسکان داده شده در این مجتمع و استماع مشکلات ایشان به تشریح راهکارهای حمایتی و قانونی جبران خسارات وارده پرداخت و گفت: تمام ایثارگران تحت پوشش بیمه حوادث، عمر و بیمه حوادث غیرمترقبه قرار دارند و کار بررسی و ارزیابی خسارات وارده به این عزیزان در حال انجام است تا خسارت وارده به منازل مسکونی جبران شود.


معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: نمایندگان شرکت بیمه کوثر به‌عنوان بیمه‌گر در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کرده‌اند و تا سقف 35 میلیون تومان توسط این شرکت بیمه‌گر به ایثارگران آسیب‌دیده پرداخت می‌شود.


پاکدل در ادامه به همراه خداکرم کولیوند مدیرکل تأمین مسکن و گلزارهای بنیاد و عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان از مناطق سیل زده شهرستان‌های اهواز، کارون، شیرین شهر و روستاهای درگیر سیل مسیر جاده آبادان_اهواز بازدید و به بررسی مشکلات ایثارگران این مناطق پرداختند.


وی در ادامه با حضور در مرکز توان‌بخشی و ضایعات نخاعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و دیدار چهره به چهره با جانبازان 70 درصد نخاعی با آنان گفت‌وگو کرد.


شرکت در مراسم تجلیل و تقدیر از تیم قهرمان کشور بسکتبال با ویلچر جانبازان خوزستان یکی دیگر از برنامه‌های سفر معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد به استان خوزستان بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان