حمایت هلدینگ صنایع غذایی و کشاورزی صندوق بازنشستگی از سیل زدگان

هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی وصندوق بازنشستگی کشوری، در راستای کمک‌های انسان دوستانه و ضرورت همراهی، همدلی با هموطنان عزیز سیل زده، کمک‌های غیر نقدی و نقدی خود را استمرار می‌بخشد.

حمایت هلدینگ صنایع غذایی و کشاورزی صندوق بازنشستگی از سیل زدگان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر مولایی، مدیر عامل هلدینگ صبا جهاد گفت: به منظور حمایت، همراهی و همگرایی با سیل زدگان هم وطن، این هلدینگ علاوه بر کمک حدود 700 میلیون تومانی از محصولات و تولیدات هلدینگ شامل تن ماهی – کنسرو - لوبیا، فرآورده‌های لبنی شامل شیر- شیرهای طعم دار – پنیر- ماست- خامه - شیرخشک نوزاد در صدد استمرار کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به مناطق سیل زده است.

بر اساس این گزارش، کمک‌های فوق از شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) و شرکت‌های تحت پوشش آن، شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس، شرکت صنایع لبنی اراک (صلا)، شرکت صنایع غذایی پیچک که تحت پوشش هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری هستند، در حال برنامه ریزی است.

این گزارش تصریح می‌نماید بخشی از کمک‌های ذکر شده به استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان و خراسان جنوبی ارسال شده و بخش دیگر در حال ارسال است.

مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری خاطر نشان کرد: شرکت حمل و نقل جاده‌ای فجر جهاد نیز که از شرکت‌های دیگر این هلدینگ است، تریلی‌های باربری خود را به صورت رایگان در اختیار سازمان هلال احمر قرار داده تا این سازمان در استان‌های سیل زده بتواند با سرعت بیشتری مایحتاج لازم را به آسیب دیدگان سیل برساند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان