فراخوان انجمن اربعین اروپا برای کمک به سیل زدگان

انجمن اربعین اروپا فراخوانی جهت کمک به سیل زدگان ایران منتشر کرد.

فراخوان انجمن اربعین اروپا برای کمک به سیل زدگان

به گزارش خبرنگار فرهنگی تسنیم، در پی وقوع سیل در استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان و شهرستان‌ها، جمع کثیری از  بسیاری از هموطنانمان زندگی خود را از دست دادند، اما آنچه باعث دلگرمی و امید بیشتر مردم سیل زده شد، موج و سیل خدمات مردمی بود که به یاری مردم سیل زده آمد تا بار دیگر با آباد کردن سرزمین آنها و حضور در کنار هموطنانمان اتحاد، انسجام و وحدت میهن اسلامی را به نمایش بگذارند.

انجمن اربعین اروپا که جمعی از جوانان خودش، جهادی و دغدغه‌مند هستند، چندین سال است در ایام اربعین حسینی اقدام به اعزام کاروان‌هایی از عاشقان و دلدادگان حسینی از سراسر اروپا به کربلا کرده است، اینبار و با توجه به شدّت کمک و یاری بسیار مردم سیل زده کشورمان در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان و روستاهای اطراف آن، انجمن اربعین اروپا فراخوانی را جهت مشارکت مردم در این اقدام خداپسندانه منتشر کرده است.

بر اساس این فراخوان هموطنان عزیز می‌توانند از طریق تماس با شماره 989303559439 و 989163046839 در راستای خدمات رسانی در زمینه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی، همکاری در ایجاد سیل بندها، خدمات پزشکی و ... در این اقدام خیرخواهانه سهیم باشند. بی‌تردید حضور جهادگران در این مناطق باعث دلگرمی و کاهش غم و اندوه مردم عزیز سیل زده خواهد شد.

 

امام حسین(ع) روایتی فرمود: «بدانید که نیازمندی‌های مردم به شما از نعمت‌های الهی بر شماست؛ پس، از این نعمت‌ها خسته نشوید که هر آینه به سوی دیگران سوق یابد؛ اِعلَموا اَنَّ حَوائِجَ النّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللهِ عَلَیکُم، فَلا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتُحَوَّلَ اِلی غَیرِکُم» (مستدرک الوسائل، ج12، ص209) از این جهت وقتی خداوند توفیق یاری‌رسانی به نیازمندان را نصیب هر فردی می‌کند، باید شب و روز شکر کند که او را واسطه این کار قرار داده و برای خدمتگزاری به همنوعان پسندیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان