کشتی آرای در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

سکه تکان نخورد/ حباب سکه در نقطه ۵۰۰ هزار تومانی

بازار طلا و سکه تهران در اولین روز هفته، با ثبات و آرامش سپری شد. روندی که تحت تاثیر عدم تقاضا، کاهش نوسان ارزی و تعطیلی بازار‌های جهانی طلا رقم خورده است. هرچند در روز‌های قبل، تقاضا برای خرید با توجه به نزدیک شدن به جشن نیمه شعبان و اعیاد ماه شعبان، افزایش داشت.

تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران در اولین روز هفته، با ثبات و آرامش سپری شد. روندی که تحت تاثیر عدم تقاضا، کاهش نوسان ارزی و تعطیلی بازار‌های جهانی طلا رقم خورده است. هرچند در روز‌های قبل، تقاضا برای خرید با توجه به نزدیک شدن به جشن نیمه شعبان و اعیاد ماه شعبان، افزایش داشت.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در پایان معاملات امروز (شنبه سی و یکم فروردین ماه 98) نرخ انواع طلا و سکه نسبت به روز پنج شنبه گذشته، تغییری محسوسی نداشته است.
 
بازار سکه تکان نخورد/ حباب سکه در نقطه 500 هزار تومانی

بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بسته شده در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با بیان این که امروز شاهد نوسان اندک نرخ ارز و همچنین ثبات نرخ جهانی طلا در محدوده 1276 دلار بودیم، اظهار داشت: در پایان معاملات امروز، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به قیمت 4,570,000 تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) بدون تغییر قابل توجهی به رقم 4,760,000 تومان رسید.
 
هر نیم سکه بهار آزادی نیز در حال حاضر به رقم 2,650,000 تومان رسیده است. این در حالی است که ربع سکه بهار آزادی در بازار امروز 1,680,000 تومان قیمت گذاری شده است و هر سکه یک گرمی نیز به رقم 940 هزار تومان رسیده است.  

هر گرم طلای 18 عیار به رقم 429,600 تومان رسیده است و هر مثقال طلای 17 عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، 1،860،000 تومان می‌باشد که نسبت به آخرین روز کاری هفته قبل، 10 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه امروز در محدوده 500 هزار تومان قرار داشت. این در حالی است که امروز، تقاضای قابل توجهی در بازار وجود نداشته است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان