سرهنگ ملکوتی خبر داد

سقوط وحشتناک نوزاد ۵ ماهه از طبقه چهارم ساختمان مسکونی

رئیس کلانتری ۱۴۹ امامزاده حسن (ع) از سقوط نوزاد پسر ۵ ماهه از ساختمان پنج طبقه خبر داد.

سقوط وحشتناک نوزاد 5 ماهه از طبقه چهارم ساختمان مسکونی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمدرضا ملکوتی رئیس کلانتری 149 امامزاده حسن (ع) اظهار کرد: ساعت چهار بعداز ظهر روز گذشته گزارش سقوط یک نوزاد از ساختمان پنج طبقه‌ای اعلام شد.

وی ادامه داد: سریعا گشت عملیات کلانتری در محل حاضر و تحقیقات اولیه کلید خورد و مشاهده شد یک نوزاد پسر پنج ماهه در حالی که به شدت از ناحیه سر آسیب دیده بود، روی آسفالت کوچه افتاده است.

این مقام انتظامی افزود: در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد که پدر و مادر این طفل در طبقه چهارم ساختمانی که از آن پرتاب شده است، زندگی می‌کنند.

سرهنگ ملکوتی تصریح کرد: پدر این نوزاد در تحقیقات صورت گرفته توسط پلیس مدعی شد که در لحظه سقوط نوزاد از ساختمان، در اتاق دیگر خانه بوده و مادر طفل نیز گفت که چون فرزندش سروصدا و گریه می‌کرد او را جلو پنجره آرام می‌کرده و به علت غفلت ناگهانی کودک از ساختمان به پایین پرتاب شد.

وی افزود: با هماهنگی مرجع قضایی در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و در ادامه مادر نوزاد دستگیر و به کلانتری منتقل شد که پدر نوزاد هم از اتهام همسرش اعلام گذشت کرد.

بنابراین گزارش، طفل در یکی از مراکز درمانی بستری است و حال او نیز به شدت وخیم گزارش شده است و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان