آموزش درست کردن رنگ موی شرابی با حنا

در این مطلب آموزش رنگ موی شرابی با حنا در ۱۵ مرحله ساده و به صورت تصویری را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با کمک نکات ذکر شده بتوانید موهایتان را به صورت طبیعی به رنگ زیبای شرابی مایل به قهوه ای درآورید.

آموزش درست کردن رنگ موی شرابی با حنا

حنا از انواع رنگ موهای طبیعی است که موها را به رنگ قرمز یا شرابی مایل به قهوه ای در می آورد و اگر شما تمایل دارید از حنا برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید ابتدا باید حنا را آماده کنید سپس موهایتان را به رنگ موی شرابی با حنا درآورید.

آموزش مرحله به مرحله رنگ موی شرابی با حنا

رنگ موهای طبیعی از انواع رنگ موهای بدون ضرر هستند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید به موهایتان آسیبی وارد نشود بهتر است از این رنگ موها استفاده نمایید. در مطالب قبلی رنگ مو با پوست گردو و رنگ موی گیاهی برای موهای سفید را مشاهده کردید در ادامه آموزش مرحله به مرحله رنگ مو شرابی با حنا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

رنگ مو با حنا

رنگ مو شرابی با کمک حنا

مواد لازم 

  • آب گرم : 1/4 پیمانه
  • پودر حنا : 1/2 پیمانه

روش درست کردن حنا 

ابتدا حنا را با آب گرم مخلوط نمایید و هم بزنید تا به شکل خمیر درآید و در صورت نیاز نیز یک قاشق غذاخوری آب به آن اضافه کنید و روی ظرف حاوی حنا را به کمک نایلون بپوشانید و به مدت 12 ساعت صبر کنید تا حنا آماده شود و بعد از مدت زمان ذکر شده اگر حنا سفت بود مقداری آب به آن بیفزایید سپس حنا را استفاده کنید.

رنگ مو شرابی مایل به قهوه ای رنگ موی زنانه شرابی

رنگ کردن موها با حنا

1. ابتدا موهایتان را به کمک شامپو بشویید و به صورت کامل با حوله و سشوار خشک نمایید. از شستن موها به کمک نرم کننده خودداری کنید زیرا شامپوهای نرم کننده از جذب شدن حنا به موها جلوگیری می کنند.

شستشوی موها
2. مقداری وازلین یا روغن نارگیل روی گوش و گردن و پیشانی بزنید تا از رنگ گرفتن پوست این قسمت ها با حنا جلوگیری شود.

وازلین زدن به پیشانی
3. گره موها را به کمک شانه درشت باز کنید سپس موهایتان را به دو قسمت مساوی تقسیم نمایید.

شانه زدن موها
4. لباس کهنه ای بپوشید و حوله ای را روی شانه هایتان بیندازید و آن را به کمک گیره محکم ببندید تا گردن و اطراف گردن شما به صورت کامل پوشیده شود.
5. اگر روی پوستتان حنا ریخت آن را به کمک دستمالی مرطوب تمیز کنید.
6. در این مرحله از آموزش رنگ موی شرابی با حنا از بالاترین قسمت موها شروع به زدن حنا کنید و حدود 5 سانتی متر از بالای عقب سر را انتخاب نمایید و شانه بزنید و یک قاشق غذاخوری حنای آماده شده را از قسمت ریشه تا انتهای موهایتان بزنید و همه قسمت های مو را به حنا آغشته نمایید.

زدن حنا به موها
7. موهایتان را که حنا زده اید بپیچانید و با کمک گیره آن ها را محکم نمایید تا حنا زدن به قسمت های دیگر موها راحت تر شود.

رنگ موی شرابی با حنا
8. موهایتان را به قسمت های کوچک تری تقسیم کنید و مانند دو مرحله ذکر شده به هر دو طرف موهایتان حنا بزنید.
9. در این مرحله از آموزش درست کردن رنگ موی شرابی، موهایتان را به قسمت های 5 سانتی تقسیم کنید و به آن ها حنا بزنید. توجه داشته باشید که حنا زدن را باید از قسمت های بالایی شروع کنید و به سمت قسمت های پایین پیش بروید تا زمانی که همه قسمت های موی شما به صورت کامل به حنا آغشته شود.

حنا زدن به موها
10. هر قسمت از موها را که حنا می زنید باید بپیچانید و ببندید.
11. بعد از اینکه موهایتان تمام شد و آن ها را بستید به خط رویش موها برگردید و حنای بیشتری را در این قسمت بزنید و هر قسمت از موهایتان را که احساس کردید حنا کم دارد دوباره حنا بزنید.

رنگ مو شرابی با حنا
12. روی موها را به کمک نایلونی تمیز و بزرگ بپوشانید.

رنگ مو با حنا حنا زدن به موها

13.بعد از گذشت 2 تا 4 ساعت موهایتان را آبکشی نمایید و به موها نرم کننده بزنید تا حنا به راحتی از همه قسمت های مو جدا شود. حنا روی موها هر چقدر بیشتر بماند تاثیر بیشتری دارد و علاوه بر این باید موها گرم نگه داشته شوند تا حنای بیشتری را به خود جذب نمایند بنابراین بهتر است حنا را به مدت 6 ساعت روی موهایتان نگه دارید.
14. حنا برای شکل گیری رنگ بعد از شست و شو به 48 ساعت زمان نیازمند است.

رنگ موی شرابی طبیعی
15. در صورت تمایل می توانید بعد از گذشت 48 ساعت ریشه موها را دوباره به کمک حنا رنگ بزنید و برای بدست آوردن رنگی عمیق نیز دوباره موهایتان را حنا بزنید و در صورت رشد موها می توانید ریشه موها را مجددا حنا بزنید.

رنگ مو شرابی با حنا

رنگ مو شرابی مایل به قهوه ای

در این مطلب 15 مرحله برای رنگ موی شرابی با حنا را مشاهده کردید که امیدواریم با کمک مطالب ذکر شده بتوانید موهایتان را به راحتی به رنگ شرابی درآورید و جذاب و زیباتر از همیشه به نظر برسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان