تیم رویایی یورگن کلوپ؛

قهرمان هم نشوند؛ این بهترین لیورپول تاریخ است! (عکس)

لیورپول موفق شد با برتری ۰-۲ مقابل کاردیف، شانس های خود برای فتح لیگ برتر را افزایش دهد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در شرایطی موفق به غلبه بر کاردیف شد که در نیمه نخست نمایشی چندان خوب ارائه نداد، اما همه چیز در نیمه دوم تغییر یافت و در نهایت آنها با به ثمر رساندن دو گل، سند قطعی سقوط کاردیف را امضا کردند.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم، جورجو واینالدوم موفق شد با یک ضربه زمینی دقیق گلزنی کرده و در اواخر بازی نیز جیمز میلنر مثل همیشه در به ثمر رساندن پنالتی موفق بود و در نهایت لیورپول با دو گل به برتری دست یافت.

 

با این پیروزی، حالا لیورپول تا پایان هفته سی و پنجم موفق به کسب 88 امتیاز شده که در تاریخ این تیم در لیگ برتر بی سابقه بوده و این بهترین لیورپول سه دهه اخیر بوده است.

 

همچنان با احتساب 3 امتیاز برای هر پیروزی، فقط در سالهای 1979 و 1988 لیورپول به ترتیب موفق به کسب 98 و 90 امتیاز شده که رسیدن به اولی غیرممکن است اما با توجه به باقی ماندن 3 بازی، تیم یورگن کلوپ با کسب فقط 3 امتیاز دیگر تبدیل به دومین تیم برتر تاریخ لیورپول از نظر امتیاز گیری خواهد شد.

 

لیورپول در لیگ قهرمانان نیز به نیمه نهایی رسیده و باید برابر بارسلونای قدرتمند برای رسیدن به دومین فینال متوالی مبارزه کند؛ اما اگر حتی آنها در این فصل موفق به فتح هیچ جامی هم نشوند، تا سالها در ذهن هواداران لیورپول باقی خواهند ماند.

 

 

 

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان