حملات پهپادی امارات به مناطقی در طرابلس

افسران اماراتی در لیبی با هدف حملات پهپادی به نیروهای دولت وفاق، در طرابلس حضور دارند.

حملات پهپادی امارات به مناطقی در طرابلس

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، برخی منابع از حضور افسران اماراتی در لیبی با هدف حملات پهپادی به نیروهای دولت وفاق پرده برداشتند. 

لیبی
© AP Photo / Mohammed el-Sheikhy

منابع نظامی در طرابلس پایتخت لیبی گفتند که امارات با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین مواضع دولت وفاق ملی لیبی در طرابلس را بمباران کردند.

به نقل از این منبع: « بر اساس برخی اطلاعات به دست آمده افسران اماراتی طی روزهای گذشته از نیروهای خلیفه حفتر فرمانده ارتش ملی لیبی حمایت کرده اند و این افسران در پایگاه "الخروبه" در جنوب شهر "المرج" در شرق لیبی با هدف حملات پهپادی به نیروهای دولت وفاق ملی لیبی مستقر شده اند».

این منابع مشارکت افسران مصری در به پرواز در آوردن این پهپادها از پایگاه نظامی مذکور را بعید ندانسته و تاکید کردند که مصر چندین فروند پهپاد از همین نوع را در اختیار دارد.

گفتنی است، لیبی از سال 2011، پس از حمله ائتلاف غرب و فروپاشی حکومت معمر قذافی درگیر آشوب و ناآرامی است و در حال حاضر دو کانون قدرت در این کشور تشکیل شده است که یکی شهر طبرق واقع در شرق لیبی بوده و تحت کنترل حفتر و نیروهایش است و کانون دومی طرابلس پایتخت رسمی لیبیا است که تحت کنترل دولت وفاق ملی به ریاست السراج قرار دارد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان