آتلیه‌ای که عکس‌های مستهجن از بچه‌ها می‌گیرد!

شاهین صمدپور، گزارشگر و مستندساز در فضای مجازی از ماجرایی عجیب و باورنکردنی خبر داد، گویا آتلیه‌ای در یکی از شهر‌های ایران در حضور پدر و مادر بچه‌ها، اقدام به گرفتن تصاویر نامتعارف و بدن نما از بچه‌ها می‌کند که برای هر بیننده‌ای زننده و موجب تاسف است.

در این ماجرا، انتقادات زیادی به عکاس و آتلیه نام برنده شده وارد است، اما به راستی تا زمانی که چنین پدر و مادران بی فکری در جامعه باشند، چنین اتفاقات تاسف باری رخ خواهد داد؟

شاید در این ماجرا انگشت اتهام و تقصیر پیش از هرکس دیگری، به سوی پدر و مادر بچه‌های قربانی شده است.

صمدپور در صفحه اینستاگرامش عکس زیر را منتشر نمود و نوشت:

آتلیه عکس

سلام عزیزان

یک: بزودی وکلای خیریه از عکاس این کودکان و آتلیه‌ای که این عکس‌ها داخلش گرفته شده به صورت رسمی شکایت می‌کنن..

دو: وکلای خیریه مهرآفرین از هر عکاس یا هر آتلیه‌ی دیگه‌ای که بخواد از کودکان استفاده‌های ابزاری بکنه و عکس‌های غیر متعارف کودکان رو در فضای مجازی پخش کنه بلافاصله شکایت می‌کنن..

سه: واحد حقوقی خیریه‌ی مهرآفرین از هر گروه ویدیو سازی که (چه گروه‌های طنز چه تبلیغاتی) از کودکان در ویدو‌هایی با شائبه‌ی شوخی‌های جنسی استفاده کنه به طور رسمی شکایت می‌کنن.

(قبلن هم در این مورد به یکی دو گروه تذکر جدی دادیم که عذرخواهی کردن و قول دادن تکرار نکنن).

پ ن: بعد از گزارش‌هایی که شما عزیزان ظرف چند روز گذشته در مورد عکاس این کودکان به خیریه ارسال کردید بلافاصله به صفحه‌ی این شخص دایرکتی ارسال کردیم و تذکر دادیم، امروز هم متوجه شدیم این شخص صفحه‌ی مربوط به خودشون (من و عکسام) رو در فضای مجازی بستن، اما کماکان پیگیرشون هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان