رشد چشمگیر درآمدهای هواوی در سه ماهه اول ۲۰۱۹

هواوی علی رغم فشارهای سیاسی گسترده از سوی کشورهای غربی در زمستان گذشته به درآمد ۲۶.۸۱ میلیارد دلاری دست پیدا کرده که از رشد ۳۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل حکایت دارد.

رشد چشمگیر درآمدهای هواوی در سه ماهه اول 2019

هواوی علی رغم فشارهای سیاسی گسترده از سوی کشورهای غربی در زمستان گذشته به درآمد 26.81 میلیارد دلاری دست پیدا کرده که از رشد 39 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل حکایت دارد.

کمپانی چینی در اولین گزارش مالی سه ماهه خود از دستیابی به حاشیه سود خالص 8 درصدی خبر داده که تا حدودی از مدت مشابه سال گذشته بیشتر است. این شرکت که عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات مخابراتی دنیا را یدک می کشد، رقم سود خالص خود را افشا نکرده است.

در گزارش مالی هواوی به عرضه 59 میلیون دستگاه موبایل طی فصل گذشته اشاره شده اما به دلیل در دسترس نبودن این اطلاعات برای زمستان 2018 نمی توان به طور قطع پیشرفت یا پسرفت کمپانی را برآورد کرد، هرچند موسسه تحقیقاتی «استراتژی آنالیتکیس» این عدد را 39.3 میلیون دستگاه برآورد کرده است. 

بخشی از این موفقیت مدیون تجهیزات و سرویس های مربوط به شبکه های 5G است. هواوی که در بین تولیدکننده های موبایل رتبه سوم را در اختیار دارد، از افزایش میزان این قراردادها علی رغم فشارهای گسترده ایالات متحده خبر داده است.

بر این اساس کمپانی چینی تا حدود سه هفته قبل 40 قرارداد 5G را با اپراتورها امضا کرده است. این شرکت تا کنون بیش از  هفتاد هزار ایستگاه بیس 5G را در سراسر جهان عرضه کرده و تا حدود شش هفته دیگر 100 هزار ایستگاه دیگر نیز به این رقم اضافه خواهد شد.

ظاهرا فشارهای بین المللی در توقف رشد هواوی چندان کارساز نبوده چرا که «رن ژنگفی»، بنیانگذار این شرکت از افزایش 15 درصدی فروش تجهیزات شبکه و افزایش 70 درصدی کسب و کار تجهیزات کاربری طی سه ماهه اول 2019 خبر داده است. رییس هیات مدیره نیز تاکید کرده که امسال انتظار رشد دو رقمی را در هر سه بخش محصولات ویژه کاربران، اپراتورها و سازمانی دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان