واگذاری مغان باعث خسارت به بیت‌المال شد

یک نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد درباره واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان اعلام کرد: حسب گزارش دیوان محاسبات و سازمان بازرسی این اقدام به بیت‌المال خسارت زده و لازم است درباره لغو این واگذاری اقدام شود.

واگذاری مغان باعث خسارت به بیت‌المال شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شکور پورحسین شقلان در جلسه علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک انتصاب سردار سرلشکر سلامی به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران در تذکری خطاب به وزیر کشاورزی گفت: قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی در دشت مغان، پیله‌سوار و پارس آباد و همچنین بیمه محصولات کشاورزی مد نظر قرار گیرد.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری خطاب به وزیر کشور عنوان کرد: طبق نقشه های فنی جدید و قدیم موجود در مراجع قانونی، حقوق مالکان عشایر مسلم و محرز شده است، پس در جهت تعیین و تفکیک و تثبیت سندهای عشایر دشت مغان و رفع اختلاف آنها به دولت اقدام شود و در تدوین نظام بهره‌برداری پایدار، حقوق بهره‌برداران قانونی لحاظ شود.

وی همچنین خطاب به وزیر راه و شهرسازی خواستار اقدام و اصلاح جاده‌های مواصلاتی در حوزه انتخابیه خود شد.

پورحسین شقلان در ادامه در تذکری خطاب به وزیر نیرو ضمن تأکید بر رعایت حقابه مغان از رود ارس بر اساس اسناد و مدارک قانونی اظهار داشت: بازنگری انجام شده برای اجرای کل پروژه پایا کافی نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه خطاب به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد درباره واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان خاطر نشان کرد: حسب گزارش دیوان محاسبات و سازمان بازرسی این اقدام به بیت‌المال خسارت زده و لازم است درباره لغو این واگذاری اقدام شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان نسبت به محرومیت شدید جوانان در حوزه‌های ورزشی اقدام کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان