اولین نمایش سوم آذرشهر در جشنواره جهانی فجر

«سوم آذرشهر» به کارگردانی کامبیز صفاری با حضور مهمانان خارجی در بخش بازار جشنواره جهانی فجر رونمایی شد.

اولین نمایش سوم آذرشهر در جشنواره جهانی فجر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، با آماده اکران شدن فیلم «سوم آذرشهر» اولین اکران خصوصی فیلم در حالی که موسیقی متن فیلم همچنان در حال ساخت است، با حضور مهمانان خارجی و نمایندگان توزیع بین‌المللی فیلم در سالن عباس کیارستمی در بنیاد فارابی و سالن 5 سینمای چهارسو برگزار شد.

فیلم «سوم آذرشهر» به کارگردانی کامبیز صفاری و تهیه کنندگی محسن امیریوسفی که همزمان با جشنواره فیلم فجر سال گذشته مراحل تدوین نهایی خود را طی می‌کرد اینک به بخش نمایش‌های بازار جشنواره سی و هفتم جهانی فجر راه یافته است.

نمایش‌های بازار، برای معرفی تولیدات یک ساله سینمای ایران به مهمانان، خریداران، مدیران جشنواره‌های جهانی و نمایندگان شرکت‌های پخش بین‌المللی حاضر در این رویداد و توسعه عرضه فرهنگی و تجاری آثار ایرانی راه‌اندازی شده و امکان نمایش فیلم‌ها روی پرده بزرگ را فراهم می‌کند.

فیلمنامه این فیلم بر اساس یک قصه واقعی و با طرح اولیه کامبیز صفاری و با همکاری ایثار ابومحبوب به نگارش در آمده و در آن به موضوع بازگشت از مهاجرت و برخورد مهاجران با خرده فرهنگ‌های جدیدی که در غیاب آنان شکل گرفته و آسیب‌های اجتماعی تازه ای که متوجه آنان است اشاره می‌شود.

آروشا بیگی، آتیلا پسیانی، بهناز جعفری، خسرو پسیانی، صدف عسگری، احسان امانی از جمله بازیگران درام اجتماعی «سوم آذرشهر» هستند. از جمله سرمایه گذاران این فیلم می‌توان به امیرحسین نفر (مؤسسه فرهنگی هنری دی) اشاره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان