ماجرای مرگ مشکوک خانم دکتر در مطب

همزمان با مرگ مشکوک خانم دکتر فوق تخصص زنان که استاد دانشگاه و از سهامداران یک بیمارستان خصوصی در تهران نیز بود، تحقیقات جنایی در این پرونده آغاز شد.

ساعت 22:30 دقیقه 31 فروردین بازپرس کشیک قتل پایتخت در جریان مرگ مشکوک خانم دکتری در مطب خصوصی‌اش در خیابان فرشته قرار گرفت.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که این زن 45 ساله پزشکی مشهور، عضو هیأت علمی دانشگاه و دارای برد تخصصی است که هر روز برای طبابت به کلینیکش در خیابان فرشته رفت و آمد داشته است.همچنین مشخص شد وی فرزند 20 ساله‌ای دارد و همسرش نیز پزشک است.در کنار جسد خانم دکتر مقداری داروی آرامبخش و سرمی وجود داشت که مشخص بود زن میانسال آنها را به وسیله سرم به خود تزریق کرده است.

در ادامه بررسی‌های صورت گرفته فردی که با پلیس تماس گرفته بود، گفت: خانم دکتر ساعاتی قبل با من تماس گرفت و از من خواست که برای درد دل کردن به مطبش بروم. من هم بعد از پایان کارم راهی کلینیک‌ شدم. اما در بسته بود چندین بار زنگ زدم اما چون کسی در را باز نکرد، با کلیدی که قبلاً خانم دکتر در اختیارم قرار داده بود وارد شدم.

با ورود به کلینیک با جسد خانم دکتر درحالی که سرم داخل دستش بود مواجه شدم.متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را 5 ساعت قبل از کشف جسد اعلام کردند و به دستور بازپرس شعبانی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

ایران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان