فوتبال جهان؛ مداخله سولسشایر برای تمدید قرارداد دخه‌آ

فوتبال جهان - سرمربی منچستریونایتد شخصاً برای برطرف کردن موانع موجود برای تمدید قرارداد سنگربان اسپانیایی این تیم دست به کار شده است.

فوتبال جهان؛ مداخله سولسشایر برای تمدید قرارداد دخه‌آ

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وقفه طولانی مدت در روند مذاکرات میان منچستریونایتد و داوید دخه‌آ و نزدیک شدن این سنگربان اسپانیایی به پایان قراردادش با شیاطین سرخ سبب شده که سرمربی نروژی این تیم، شخصاً مداخله کند و برای برطرف کردن موانع موجود دست به کار شود.

به نوشته نشریه تایمز دلیلی که سبب شد روند مذاکره دخه‌آ با منچستریونایتد بسیار طولانی شود و در نهایت به بن‌بست بخورد، درخواست سنگربان سابق اتلتیک بیلبائو برای دریافت حقوقی معادل هم‌تیمی شیلیایی‌اش الکسیس سانچس است که با وجود نیمکت‌نشینی در اولدترافورد، هفته‌ای 500 هزار پوند حقوق می‌گیرد.

اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد به نمایندگان دخه‌آ گفته که پرداخت چنین حقوقی در توان باشگاه نیست و همین مسئله سبب شده است که طرفین فعلاً کاری از پیش نبرند. سولسشایر اما از بیم از دست دادن دخه‌آ اکنون شخصاً دست به کار شده است و می‌خواهد باشگاه را متقاعد کند تا رضایت دروازه‌بان تیم را جلب شود.

سولسشایر به مدیران خود گفته که دخه‌آ در صدر لیست بازیکنانی است که برای پیاده‌سازی برنامه‌هایش در فصل آینده نیاز دارد و به همین دلیل باشگاه را برای تمدید قرارداد وی تحت فشار قرار داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان