وضعیت نامشخص باشگاه مس سونگون برای تیم‌داری در فوتسال!

تیم فوتسال مس سونگون که به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال دست یافته است، وضعیت مبهمی برای حضور در فصل آینده این مسابقات دارد.

وضعیت نامشخص باشگاه مس سونگون برای تیم‌داری در فوتسال!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتسال مس سونگون در فصل گذشته لیگ برتر برای دومین فصل متوالی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شد، عنوانی که این تیم را برای دفاع از عنوان قهرمانی خود راهی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا خواهد کرد، اما در این وضعیت جدایی برخی بازیکنان ملی‌پوش این تیم وضعیت ناامیدکننده‌ای برای سونگونی‌ها به وجود آورده است.

محمدرضا سنگ‌سفیدی و حمید احمدی، دو بازیکن ملی‌پوش فصل گذشته مس سونگون در روزهای گذشته به گیتی پسند پیوسته‌اند و گفته می‌شود ستاره‌های دیگر این تیم هم در حال رایزنی با باشگاه‌های دیگر لیگ هستند.

در این وضعیت خبرنگار تسنیم برای پیگیری وضعیت تیم فوتسال مس سونگون با حامد نجفی، مدیرعامل این باشگاه تماس گرفت که نجفی درباره وضعیت این تیم اظهار داشت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و تصمیمی درباره تیم گرفته نشده است!

وی در ادامه در مورد اینکه «آیا باشگاه مس قصد تیم‌داری در لیگ برتر فوتسال را دارد یا خیر؟»، گفت: همان‌طور که گفتم هنوز هیچ چیز مشخص نیست! حتی وضعیت خود من هم مشخص نیست. باید هیئت مدیره در این مورد تصمیم‌گیری کند.

به گزارش تسنیم، این صحبت‌های مدیرعامل باشگاه مس سونگون در حالی مطرح می‌شود که این تیم باید به عنوان نماینده ایران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا شرکت کند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان