جنیفر لوپز در یک کمدی عاشقانه

جنیفر لوپز قرار است در نسخه سینمایی یک سریال کمدی رمانتیک بازی کند.

جنیفر لوپز در یک کمدی عاشقانه

جنیفر لوپز قرار است در نسخه سینمایی یک سریال کمدی رمانتیک بازی کند.

به گزارش بانی فیلم به نقل از ورایتی، سریال «با من ازدواج کن» Marry Me در طول سالهای 2014 و 2015 در قالب یک فصل 18 اپیزودی در آمریکا به پخش رسید و حالا قرار است نسخه سینمایی آن با بازی جنیفر لوپز و اوون ویلسون توسط اس تی ایکس فیلمز ساخته شود. البته ویلسون هنوز قرارداد خود را با این پروژه قطعی نکرده، اما شنیده ها حاکی از نهایی بودن مراحل مذاکرات حکایت دارند. ویلسون و لوپز پیش از این در سال 1997 در فیلم اکشن حادثه ای و ترسناک «آناکوندا» با یکدیگر همبازی شده بودند که فروش خوبی هم داشت.

لوپز یکی از سرمایه گذاران این پروژه نیز هست.

کت کوریو که کارگردانی اپیزودهایی از چند سریال آمریکایی از جمله «خانواده مدرن»، «بی‌شرم»  و «والدین مجرد» را در کارنامه دارد، این نسخه را احتمالاً در پاییز امسال کارگردانی خواهد کرد.

جان راجرز و تامی ساگر فیلنامه‌ فیلم را بر مبنای کتاب مصوری از بابی کراسبی به نگارش درآورده اند و هارپر دیل آنرا بازنویسی می کند.

داستان فیلم درباره یک خواننده‌ فوق‌ستاره پاپ (با بازی لوپز) است که لحظاتی قبل از ازدواج با نامزد راک-استار خود در باغ میدان مدیسن، درمی یابد که به او خیانت کرده‌ است. این اتفاق چنان او را در هم می ریزد که به تلافی این رفتار غیر اخلاقی نامزدش، ناگهان از میان جمعیت  به صورت تصادفی مردی (ویلسون) را انتخاب می‌کند تا با او ازدواج کند.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان