فوتبال جهان؛ رکوردهای جدید بنزما به لطف هت‌تریک مقابل بیلبائو

فوتبال جهان - در حالی که رئال مادرید در هفته‌های پایانی لالیگا چیزی برای بردن ندارد، مهاجم فرانسوی این تیم انگیزه‌های زیادی برای درخشش دارد.

فوتبال جهان؛ رکوردهای جدید بنزما به لطف هت‌تریک مقابل بیلبائو

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حذف شدن رئال مادرید از لیگ قهرمانان و جام حذفی اسپانیا و جا ماندنش از کورس قهرمانی لیگ، عملاً برای این تیم هدفی قابل دسترس در هفته‌های پایانی لیگ باقی نگذاشته است اما در این وضعیت مهاجم فرانسوی این تیم، کریم بنزما خوش درخشیده و در حال تجربه کردن بهترین فصل دوران بازیگری‌اش است.

بنزما با سه گلی که در پیروزی 3 بر صفر رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو به ثمر رساند شمار گل‌های این فصل خود را در تمامی رقابت‌ها به 30 گل افزایش داد. به این ترتیب او دومین رکورد برتر خود را برای به ثمر رساندن بیشترین تعداد گل در یک فصل با پیراهن رئال مادرید را به ثبت رساند و حالا دو گل دیگر می‌خواهد تا بهترین رکورد خود که 32 گل در فصل 12-2011 بود را تکرار کند.

در حقیقت بنزما هر یک از هشت گل اخیر تیمش را از زمان ثبت گل پیروزی‌بخش رئال مادرید در بازی سه هفته پیش مقابل اوئسکا به ثمر رسانده است. از آن زمان تا کنون او مقابل تیم‌های والنسیا، ایبار، لگانس و اتلتیک بیلبائو گلزنی کرده است.

بنزما همچنین رکورددار گلزنی با ضربات سر در این فصل در میان 5 لیگ معتبر فوتبال اروپا است و 11 بار با ضربات سر گلزنی کرده است. در حقیقت به لطف جدایی کریستیانو رونالدو و پیوستن او به یوونتوس، بنزما از زیر سایه این ستاره پرتغالی خارج شد و فرصت خوبی برای درخشش پیدا کرد و الان بهترین گلزن تیمش بوده است.

بنزما در حال حاضر  با 21 گل دومین گلزن برتر فصل جاری لالیگا پس از لیونل مسی 33 گله است و بعید به نظر می‌رسد که بتواند فاصله‌اش با فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا را در 5 هفته باقی مانده به پایان فصل جبران کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان