بیانیه ۲۵۲ نماینده در حمایت از ارتش؛

مطالبات ارتشی ها براساس قوانین جاری پرداخت شود

۲۵۲ نماینده در بیانیه ای ضمن حمایت از ارتش جمهوری اسلامی ایران، خواستار پرداخت مطالبات این عزیزان براساس قوانین جاری شدند.

مطالبات ارتشی ها براساس قوانین جاری پرداخت شود

به گزارش خبرنگار مهر در ادامه جلسه علنی نوبت عصر روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، بیانیه‌ای با امضای 252 نماینده در حمایت از ارتش جمهوری اسلامی ایران قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت ایران ضمن تبریک اعیاد فرخنده شعبانیه که مصادف با روز 29 فروردین و سالروز ارتش را تبریک می‌گوئیم. امروز ارتش مقتدر پشتوانه عظیمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

ما نمایندگان خانه ملت در بحران زلزله کرمانشاه و سیل اخیر شاهد و گواه بودیم که در مناطق سیل زده مردم نیازمند یاری نیروهای مسلح بودند که ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح، جزو اولین نیروهای امداد و نجات بود که در کنار سایر نیروهای مسلح همانند دوران دفاع مقدس با تمام توان خود پا به عرصه خدمت گذاشتند و امداد رسانی و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دادند و در دفاع از جان و مال مردم این سرزمین مقدس لحظه‌ای درنگ نکردند.

ما نمایندگان ایران اسلامی ضمن تشکر از فرماندهان عالی رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران و در حمایت از نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح، روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی ارتش را به ملت ایران تبریک عرض می‌کنیم و خواستار پرداخت مطالبات این عزیزان براساس قوانین جاری هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان