فوتبال جهان؛ آنچلوتی: بعد از گل تساوی به لحاظ فیزیکی و روانی دچار افت شدیم/ در نیم‌فصل دوم انگیزه‌مان را از دست دادیم

فوتبال جهان - کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم فوتبال ناپولی معتقد است تیم تحت‌هدایتش نتوانسته در نیم‌فصل دوم به مانند نیم‌فصل اول بازی کند.

فوتبال جهان؛ آنچلوتی: بعد از گل تساوی به لحاظ فیزیکی و روانی دچار افت شدیم/ در نیم‌فصل دوم انگیزه‌مان را از دست دادیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در چارچوب هفته سی‌وسوم سری A ایتالیا در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر یک مغلوب آتالانتا شدند تا ششمین شکست فصل خود را تجربه کنند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما در نیم ساعت اول بازی خوب کار کردیم و شور بالایی داشتیم و حریف را تحت‌فشار قرار دادیم، اما پس از دریافت گل تساوی، موقعیت‌های زیادی را به هدر دادیم و به لحاظ فیزیکی و روانی هم دچار افت شدیم.

سرمربی آبی‌پوشان ناپل در خصوص استفاده نکردن از لورنزو اینسینیه که در بازی قبلی از سوی هواداران هو شده بود، خاطرنشان کرد: لورنزو سه بازی در هفته انجام داده بود، از این‌رو ترجیح دادم به او استراحت بدهم. اینسینیه عضو ارزشمندی از تیم است و ما منتظر او می‌مانیم تا به سطح معمول خود بازگردد.

آنچلوتی در خصوص تغییر تاکتیک زودهنگام در جریان این بازی به خصوص در خط حمله‌اش نیز یادآور شد: با در نظر گرفتن اینکه آتالانتا در موقعیت‌های تک‌به‌ تک تیم خیلی خوبی است، ما سعی کردیم کایخون را بیشتر به سمت مرکز خط حمله ببریم و مرتنس را هم به کناره‌ها ببریم، از این‌رو مدافعان و هافبک‌های آنها را مجبور کردیم در زمین پخش شوند.  

وی با اشاره به حذف تیمش از لیگ اروپا و واگذار کردن قهرمانی سری A ایتالیا به ناپولی اظهار داشت: ما در نیم‌فصل دوم چیزی را از دست دادیم. نمی‌دانم آیا این به خاطر بازیکنانی است که از دست دادیم یا خیر اما بیشتر از آن ما انگیزه و روحیه خود را از دست دادیم.

کارلتو در پایان خاطرنشان کرد: تمام کاری که ما می‌توانیم بکنیم این است که روی کارمان برای مسجل کردن نایب‌قهرمانی‌مان در سری A تمرکز و خودمان را برای فصل آینده آماده کنیم. نیم‌فصل اول عالی بودیم و من در نیم‌فصل دوم ناامید شدم چون این تیم می‌توانست بهتر کار کند. به هر حال فوتبال مسئله لحظه‌ها است و آن ثانیه‌ها در نهایت می‌توانند تأثیر زیادی بگذارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان