ضربه به چشم دانش‌آموز در یک هنرستان/ فرد خاطی از حضور در مدارس ممنوع شد

تسنیم نوشت: رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران درباره ضربه به چشم دانش‌آموز بر اثر مشت معلم گفت: این حادثه در یک هنرستان اتفاق افتاد و فرد خاطی، کارآموزی است که براساس طرح برون‌سپاری آموزشی در این هنرستان‌ فعالیت داشت.

ضربه به چشم دانش‌آموز در یک هنرستان/ فرد خاطی از حضور در مدارس ممنوع شد
مسعود ثقفی درباره حادثه‌ای که در یکی از مدارس منطقه 5 شهر تهران رخ داد و بر اثر آن از سوی معلم ضربه‌ای به چشم دانش‌آموز  وارد شد که منجر به آسیب او شده است، اظهارکرد:در یکی از هنرستان‌های کاردانش در پایه دوازدهم در رشته صنایع چوب، یکی از کارآموزان مدرسه که براساس طرح برون‌سپاری آموزش در هنرستان‌ها از سوی یکی از شرکت‌های آموزشی برای آموزش فعالیت می‌کرد، طی درگیری با یک دانش‌آموز باعث آسیب به او از ناحیه چشم می‌شود.

وی افزود: فرد خاطی از ورود به مدارس آموزش‌وپرورش ممنوع شد و مدیر هنرستان به هیئت تخلفات اداری معرفی شده است، متأسفانه دانش‌آموز نیز از ناحیه مردمک و قرنیه چشم دچار آسیب شده است که روند درمان او در حال انجام است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت: شکایت رسمی از سوی خانواده‌ دانش‌آموز انجام شده که از طریق مراجع قضایی و در حال پیگیری است و هر چه قانون تعیین کند انجام خواهد شد.

42237
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان