نمایندگی فروش و نصب داکت اسپلیت کانالی اینورتر گری در تهران

به نظر می رسد که دو گزینه کولر گازی دیواری و داکت اسپلیت کانالی به لحاظ مزایا و معایب نسبتا مساوی هستند و این باعث می شود که انتخاب یکی از این دو گزینه سخت باشد.

نمایندگی فروش و نصب داکت اسپلیت کانالی اینورتر گری در تهران

 این واقعا یک مقایسه بین هزینه ها و منافع است. اگر می خواهید کل خانه خود را به راحتی خنک کنید و در مورد هزینه های مربوطه نگران نیستید، داکت اسپلیت کانالی مطمئنا بهترین گزینه شماست. اما اگر بودجه شما کم است و می خواهید تنها قسمتی از فضای منزل را خنک کنید ، کولر گازی اسپلیت دیواری بهترین گزینه است.

داکت اسپلیت کانالی گری

داکت اسپلیت کانالی از لحاظ عملکرد شباهت زیادی به کولر گازی و اسپلیت دیواری دارد و می توان گفت نوعی کولر گازی اسپلیت است.در کولر گازی و اسپلیت دیواری قسمت داخلی بر روی سقف یا دیوار نصب می‌شود ولی قسمت داخلی یا هواساز داکت اسپلیت کانالی در داخل سقف کاذب و به صورت توکار نصب و اجرا می‌شود و با اجرای سیستم هوا رسانی و کانال کشی ، هوای خنک یا گرم به فضاهای مختلف یک ساختمان به طور یکسان وارد می شود .داکت اسپلیت عملیات سرمادهی را مانند کولر گازی دیواری انجام می دهد و هر دو از یک عملکرد استفاده می کنند اما در نحوه و کارکرد گرمادهی از عملکرد متفاوتی برخوردارند.برای تولید گرما ، در قسمت هواساز آن ، آبی که توسط پکیج و موتورخانه گرم شده است وارد کویل های آن شده و نیازی به روشن شدن کمپرسور و تامین گرمادهی با استفاده از کمپرسور را ندارد.

در داکت اسپلیت نیز همانند کولر گازی اسپلیت دیواری از کمپرسورهای متفاوتی مانند روتاری و اسکرال نسبت به ظرفیت آن استفاده می شود و هر کدام از این کمپرسورها می توانند اینورتر دی سی یا معمولی باشد.انتخاب و خرید شما بسته به میزان هزینه ای که شما قرار است برای خرید در نظر بگیرید مشخص می شود.همچنین لازم به ذکر است که مکش هوا دقیقا مانند کولر گازی دیواری از داخل خود فضا انجام می شود و هوایی از بیرون وارد نمی شود.

از مزایای سیستم داکت اسپلیت کانالی می توان به کمتر بودن متراژ لوله کشی مسی استفاده شده در نصب ، راندمان بالاتر دستگاه هنگام استفاده از حالت گرمایش و توکار بودن و ظاهر مرتب تر یونیت داخلی اشاره کرد.

و از معایب این سیستم می توان به صدای بیشتر نسبت به کولر گازی اسپلیت دیواری ، عدم کنترل دمای فضاها و اتاقها به طور مجزا اشاره کرد.

وب سایت گری ایران اقدام به تهیهء بهترین و جدیدترین دستگاههای داکت اسپلیت کانالی گری و فروش اینترنتی آن با گارانتی معتبر و رسمی آنلاین سرویس 24 کرده است.

تجربه و کیفیت خدمات ما ضمانت اعتماد و اطمینان شما خواهد بود.

مزایای استفاده از خدمات پس از فروش آنلاین سرویس 24  :

  • بهره مندی از مزایای پوشش تعویض کالا.
  • حسن سابقه در پشتیبانی بیش از 11 هزار مشترک.
  • خدمات پس از فروش مورد تایید توسط متخصصان ، مجامع و اتحادیه ها.
  • استفاده از قطعات ارجینال در دوره خدمات و پس از آن.
  • گستره پهناور مناطق تحت پوشش به پشتوانه 1000 نمایندگی در سراسر ایران.
  • دارای گواهینامه 9001:2008 ISO  در سیستم مدیریت خدمات پس از فروش.
  • کیفیت بالای خدمات پس از فروش به گواه 15 سال سابقه حضور درخشان در ارایه خدماتی استاندارد و شایسته مشتریان برندهای برتر.

تلفن فروش : 08734260086

کارشناس فنی : 09120211710

2121

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان