رافت: پرسپولیس متخصص کامبک در آسیا است

مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است این تیم می‌تواند در آسیا کامبک بزند.

رافت: پرسپولیس متخصص کامبک در آسیا است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس که موفق شده بود  در بازی رفت برابر الاهلی با نتیجه 2-0 این تیم را شکست دهد، در بازی برگشت اسیر ستاره سوری این تیم شد تا شاگردان برانکو با نتیجه 2-1 شکست بخورند. پرسپولیس که فصل پیش موفق شده بود به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، در پایان هفته چهارم در انتهای جدول گروهش قرار دارد و کارشان به اما و اگر کیشده است. پرسپولیس باید در تاشکند به مصاف پاختاکور برود و در تهران از السد و ژاوی میزبانی کند. شاگردان کی روش در شرایطی صعود می کنند که هر دو بازی خود را پیروز شوند و یکی از دو تیم الاهلی و السد در یکی از بازی های خود مساوی کنند. به سراغ پایان رافت مهاجم سالهای دور سرخپوشان رفتیم و با او درباره شرایط این تیم به صحبت پرداختیم که در ادامه می خوانید:

پرسپولیس در شبی که خوب بازی کرد اما نتوانست از سد الاهلی بگذرد و بازی را واگذار کرد

بازی را کامل دیدم و پرسپولیس نود دقیقه خوب بازی کرد و متاسفانه مهاجمان این تیم هر چه زدند به در بسته خوردند و توپ هایشان گل نشد. خستگی ناشی از بازی های لیگ و سفرهای متعدد به دبی و اصفهان باعث شد تا بازیکنان آنطور که باید نتوانند خوب بازی کنند. شما ببینید پرسپولیس در بازی قبلی مقابل الاهلی میزبان بود اما برای این دیدار راهی امارات شدند و چند روز در آنجا حضور داشتند و باعث شد تا بازیکنان خسته شوند. آنها پس از بازگشت از دبی به اصفهان رفتند و دوباره راهی امارات شدند. این فشردگی بازی ها باعث شد تا بازیکنان نتوانند بازی همیشگی خود را انجام دهند. در کل پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد و حتی کاپیتان الاهلی هم به این موضوع اشاره کرد اما یه روزهایی شانس با شما یار نیست و توپ هایتان گل نمی شود. 

با این شکست وضعیت پرسپولیس در گروهش بحرانی شد. شرایط را چگونه می بینید؟

پرسپولیس شرایط صعودش دست خودش قرار گرفته و با برتری در دو بازی آینده آنها می توانند از گروهشان صعود کنند. پرسپولیس در خانه خطرناک است و همه از جو استادیوم آزادی می ترسند. امروز فریرا سرمربی السد از ترسش از بازی با پرسپولیس در ایران گفت. شما نگاه کنید فصل گذشته پرسپولیس در تهران به تیمی نباخت و تاکنون هم این شرایط حاکم بوده. بازیکنان با برتری مقابل پاختاکور می توانند با روحیه بالاتر به مصاف السد بروند و صعودشان را قطعی کنند. پرسپولیس در بازی های فصل گذشته نشان داده می تواند کامبک بزند و این شگرد شاگردان برانکو است. 

بسیاری معتقد هستند پرسپولیس در زمانی که با محرومیت فیفا روبرو شده بود بهتر فوتبال بازی می کرد و نتایج بهتری می گرفت

پرسپولیس در نیم فصل دوم پوست اندازی کرد. شما ببینید یک سال این بازیکنان هر هفته وارد زمین می شدند و نتیجه اش هم چند مصدومیت رباط صلیبی بود. آن زمان بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند و آنها موفق شدند به فینال آسیا صعود کنند. بازیکنان جدید هم کمی زمان می بره تا خودشان را با تیم هماهنگ کنند و تا همین جا هم خوب عمل کردند. پرسپولیس در لیگ برتر در صدر حضور دارد و در لیگ قهرمانان هم شانس صعود در دست خودش است. به نظرم برانکو موفق شده از هفت بازیکنان جدید تیمش به خوبی استفاده کند. 

پرسپولیس با 5 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد و همچنین دو بازی مهم برابر سپاهان و تراکتورسازی دارد. چقدر برای پرسپولیس شانس قهرمانی قائل هستید؟

این دو بازی حکم فینال را دارد و همچنین نباید از استقلال هم غافل شد. پرسپولیس اگر بتواند از این دو بازی حداقل 4 امتیاز بگیرد قهرمانی اش را مسجل می کند آن هم به شرطی که دو بازی دیگر را هم پیروز شود. با این حال پرسپولیس در فصلی که فشردگی بازی ها و کمبود بازیکن آنها را اذیت کرد خوب نتیجه گرفتند و به نظر من شانس اول قهرمانی هستند.

256 43

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان