فوتبال جهان؛ افشای دلیل اخراج بیلسا دو روز پس از عقد قرارداد با لاتزیو

فوتبال جهان - رئیس باشگاه لاتزیو دلیل تصمیم جنجالی‌اش برای اخراج سرمربی آرژانتینی پیشین این تیم را توضیح داد.

فوتبال جهان؛ افشای دلیل اخراج بیلسا دو روز پس از عقد قرارداد با لاتزیو

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کلودیو لوتیتو از ماجرای اخراج مارچلو بیلسا از مربیگری لاتزیو در فاصله تنها دو روز پس از عقد قرارداد با او پرده برداشت.

بیلسا که اکنون سرمربی تیم لیدزیونایتد در دسته اول فوتبال انگلیس است، تابستان سال 2016 تنها دو روز پس از عقد قرارداد با آبی‌پوشان شهر رم اخراج شد و در آن زمان اختلافات داخلی میان او و مدیران باشگاه دلیل آن اتفاق غیرمنتظره عنوان شد.

اکنون لوتیتو جزئیات بیشتری از آن اتفاق را ارائه کرده است. او به یکی از سایت‌های هواداری لاتزیو گفت: من بودم که بیلسا را از لاتزیو بیرون انداختم. زمانی که در فرانسه بودم، ایگلی تاره (مدیر ورزشی باشگاه) تماس گرفت و گفت که او تعدادی از بازیکنانی که سرمربی خواسته بود را بخرد. سه دقیقه بعد اما او دوباره زنگ زد و گفت که آن بازیکنان دیگر به درد نمی‌خورند. من به فورملو (منطقه‌ای در شهر رم) برگشتم و در کنار تاره به سرمربی تیم زنگ زدیم. وضعیت خاصی بود.

لوتیتو افزود: تاره با بیلسا صحبت کرد و بیلسا طوری جواب او را می‌داد که انگار یک دانشمند است. من شدیداً برای ایگلی متأسف شدم و به همین دلیل تلفن را گرفتم و به بیلسا گفتم «ببین آقا، تو دیگر باید بروی». ایگلی از این حرکت من مات و مبهوت مانده بود.

با اخراج بیلسا، لاتزیو به سراغ سیمونه اینزاگی رفت و در آن فصل با او عملکرد خوبی داشت و با کسب مقام پنجم لیگ موفق به کسب سهمیه لیگ اروپا شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان