بر آب رفتگان در خوزستان کلید خورد

مستند «بر آب رفتگان» در خوزستان کلید خورد. به گزارش بانی فیلم، فیلم مستند بر آب رفتگان که در مورد سیل اخیر خوزستان است، به نویسندگی و کارگردانی حامد غنی با حمایت تیپ امنیتی آل محمد(ص) گردان ۲۰۷ امام علی(ع) و علی فرج اللهی و در سوسنگرد کلید خورد.

بر آب رفتگان در خوزستان کلید خورد

مستند «بر آب رفتگان» در خوزستان کلید خورد.
به گزارش بانی فیلم، فیلم مستند بر آب رفتگان که در مورد سیل اخیر خوزستان است، به نویسندگی و کارگردانی حامد غنی با حمایت تیپ امنیتی آل محمد(ص) گردان 207 امام علی(ع) و علی فرج اللهی و در سوسنگرد کلید خورد.

حامد غنی به بانی فیلم گفت: «موضوع مستند زندگی مردم و پناه بردن به کوه های اطراف است که خیلی دردناک است و این عزیزان سیل زده شرایط سختی را سپری می کنند. امیدوارم مردم خوب ایران به سیل زدگان کمک کنند. این کمکها هر چند اندک باشد، موجبمی شود تا سیل زدگان روحیه بیشتری بگیرند و بدانند که تنها نیستند».
او ادامه داد:« فیلم به تازگی کلید خورده و فعلاً مشغول تصویر برداری هستیم. در پایان از مردم عزیز کشورم تشکر می کنم، چون با چشم خودم میبینم که مهربانی و کمک های مردم چقدر شادی به همراه آورده».

او همچنین در پایان اضافه کرد یک فیلم کوتاه به نام «یوما» به نویسندگی سمیه ساجد و کارگردانی سیاوش اسد نیز با محوریت سیل زدگان تصویربرداری شده و هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان