ماجرای زخم های بابک انوری در کن

بانی فیلم، گروه سینمای ایران: فیلم«زخم ها» ساخته بابک انوری که دربخش ۱۵ روز کارگردانان جشنواره کن پذیرفته شده، یک درام ترسناک معمایی است. فیلم بلند قبلی او «زیر سایه» نیز در همین حال و هوا ساخته شده بود.

بانی فیلم، گروه سینمای ایران: فیلم«زخم ها» ساخته بابک انوری که دربخش 15 روز کارگردانان جشنواره کن پذیرفته شده، یک درام ترسناک معمایی است. فیلم بلند قبلی او «زیر سایه» نیز در همین حال و هوا ساخته شده بود.

داستان فیلم«زخم ها» از این قرار است : شبی دریک کافه-بار، دانشجویی در نویل اورلان امریکا، موبایل خودش را جامی گذارد. بارمن آنجا به اسم ویل، موبایل این دانشجو را صاحب می شود. با سپری شدن زمانی از شب، پیامهایی روی موبایل ظاهر می شود که راجع به یک تونل و یک کتاب نفرین شده صحبت می کند . صبح روز بعد، تصاویر دندانهای خونین همه جا را فرا می گیرد و … در ادامه اتفاقاتی وحشتناک رخ می دهد.

اولین حضورجهانی این فیلم در جشنواره ساندنس در 9 ژانویه 2019 بود(ویدئوی معرفی فیلم در ساندنس ضمیمه مطلب حاضر است). فیلم که در مایه آثار ترسناک و فانتاستیک است، یک ساعت سی و چهار دقیقه زمان دارد و در آمریکا توسط کارگردان ایرانی/انگلیسی بابک انوری ساخته شده است.  بابک انوری در سال 1983در ایران به دنیا آمده و تحصیلاتش در رشته سینما را در لندن انجام داده است. فیلم از یک رمان کوتاه اثر ناتان بالینگرود که 68 صفحه دارد و در سال 2015 به چاپ رسیده،  اقتباس شده است . بازیگران فیلم ارمی هامر، داکوتا جونسون و … هستند. قرار است این اثر از طریق شبکه نتفلیکس پخش شود.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان