رسمی؛ رئیس سابق بارسلونا تبرئه و آزاد شد

ساندرو راسل، رئیس سابق باشگاه بارسلونا پس از تحمل ۲۱ ماه حبس، امروز رسما تبرئه و آزاد شد.

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو راسل 21 ماه در بازداشت به سر می برد و جرم اصلی او پولشویی و دریافت کمیسیون های غیرقانونی در دوران همکاری با فدراسیون فوتبال برزیل و ریکاردو تکسیرا، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور بود. او به 5 فقره پولشویی به ارزش 20 میلیون یورو متهم شده بود و برای وی ابتدا حکم یازده سال حبس درنظر گرفته شد که سپس به شش سال کاهش یافت اما 2 ماه پیش وکلای راسل موفق به گرفتن حکم آزادی موقت او شدند و سرانجام توانستند او را تبرئه و به صورت قطعی آزاد کنند.

دادگاه ملی اسپانیا امروز رسما به دلیل اثبات نشدن اتهامات، خبر از آزادی راسل داد و او پس از تحمل ماه هایی بسیار تلخ، از این پس، فردی آزاد خواهد بود. در بارسلونا آزادی راسل را جشن گرفته اند و رسانه های این شهر نیز با کنایه زدن به دولت مرکزی اسپانیا، علت اصلی زندانی شدن راسل را ریاست او بر باشگاه بارسلونا عنوان کرده اند.

 

همچنین یکی دیگر از اتهامات راسل، عدم اعلام مبلغ دقیق انتقال نیمار در سال 2013 از سانتوس به بارسلونا بود و اخباری در مورد پرداخت مبالغ غیرقانونی به کمپانی های نقل و انتقالات بازیکن برای ربودن این ستاره برزیلی از چنگ رئال مادرید نیز منتشر شده بود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان