کیارش اسدی زاده:

فیلم موج اف ام، ردیف ۴۸ از سینمای نقادانه است

کیارش اسدی‌زاده کارگردان فیلم «موج اف ام، ردیف ۴۸» گفت: هر فیلمسازی دنبال این است که فیلمش در بخش مسابقه حضور پیدا کند اما در کل برای من بیشتر مهم بود که دو اکرانی را که هر فیلم در بخش بازار دارد، در جشنواره جهانی فیلم فجر داشته باشم.

فیلم موج اف ام، ردیف 48 از سینمای نقادانه است

به گزارش سینماپرس، سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر این روزها در پردیس سینمایی چارسو در حال برگزاری است. کیارش اسدی‌زاده که با فیلم سینمایی «موج اف ام، ردیف 48» در این جشنواره حضور دارد، درباره فیلم خود به فارس گفت: فرآیند پس از تولید فیلم بسیار طول کشید بنابراین برای جشنواره ملی فجر آماده نشد، به همین دلیل فیلم را به جشنواره جهانی فیلم فجر ارائه کردم.  

او ادامه داد: هر فیلمسازی دنبال این است که فیلمش در بخش مسابقه حضور پیدا کند اما در کل برای من بیشتر مهم بود که دو اکرانی را که هر فیلم در بخش بازار دارد، در جشنواره جهانی فیلم فجر داشته باشم.  

اسدی‌زاده با بیان اینکه فیلم سومش هم ژانر اجتماعی دارد، توضیح داد: فیلم «موج اف ام، ردیف 48» از سینمای نقادانه است، ولی فاکتورهای جذب مخاطب در این فیلم نسبت به فیلم قبلی‌ام بیشتر است و می‌تواند مخاطب را در سالن سینما نگه دارد. با وجود منتقدانه بودنش، می‌تواند مخاطب را سرگرم کند.  

وی درباره پروسه تولید فیلم «موج اف ام، ردیف 48» گفت: ایده این فیلم که در رابطه با رسانه است، 3 سال پیش به ذهنم رسید و حدود یک سال و نیم با طوفان مهردادیان درگیر نوشتن فیلمنامه بودیم که مراحل فنی آن تا پایان سال گذشته طول کشید.  

اسدی‌زاده درباره نمایش فیلمش در جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: تصورم این بود که شاید در اولین نمایش فیلمم که در بخش بازار بود، مخاطب وجود نداشته باشد، ولی برخلاف تصورم بخش مارکت در جشنواره بسیار جدی و حائز اهمیت است. بسیار خوشحالم که فیلمم در این بخش حضور دارد و با استقبال روبه‌رو شده است.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان