دبیر سینماحقیقت به نشست مدیران جشنواره کازان می‌رود

سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دبیر جشنواره «سینماحقیقت» در نشست مدیران جشنواره‌های بین‌المللی «کازان» روسیه شرکت می‌کند.

دبیر سینماحقیقت به نشست مدیران جشنواره کازان می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مدیر جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» در نشست مدیران جشنواره‌های بین‌المللی که با عنوان «سینما و آموزش، تجربیات بین‌المللی» که در حاشیه پانزدهمین دوره جشنواره «کازان» روسیه برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

جشنواره بین‌المللی فیلم کشورهای مسلمان «کازان» Kazan International Muslim Film Festival از سال 2005 میلادی در مرکز ایالت تاتارستان روسیه برگزار می‌شود. شعار این جشنواره، گفتگوی تمدن‌ها از طریق فرهنگ گفتگو و هدف برگزاری آن، تبادل تجربیات فرهنگی، هنری و سینمایی بین روسیه و کشورهای مسلمان همسایه و دیگر ملل مسلمان عنوان شده است.

مسئولان جشنواره «کازان» روسیه با ارائه دعوتنامه خطاب به سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد مدیر جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» از وی برای شرکت در نشست «سینما و آموزش، تجربیات بین‌المللی» این رویداد دعوت به عمل آوردند. این نشست برای همکاری بیشتر بین جشنواره‌های بین‌المللی است.

پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کشورهای مسلمان «کازان» از 4 تا 10 اردیبهشت در روسیه برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان