محسن رضایی: صنعت در کشور راه بیافتد، نفت خام کم می‌آوریم

مهر نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر صنعت در کشور راه بیافتد، نفت خام کم می‌آوریم. این اقدام آمریکا یک اقدام اقتصادی تروریستی است.

محسن رضایی: صنعت در کشور راه بیافتد، نفت خام کم می‌آوریم

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در نشست خبری، گفت: امروز هم جلسه مجمع بود و هم جلسه هیأت عالی نظارت. امروز باز هم در مورد مدت زمان مصلحت بحث شد. زمان در جلسه قبل 10 سال تعیین شد اما دو نوع مصوبات مصلحتی وجود دارد که باید تعیین تکلیف می‌شد. برخی مرتبط با بودجه و برنامه بود که به ترتیت 1 ساله و 5 ساله است. اینگونه موضوعات همان زمان تعیین شده توسط مجلس است مگر اینکه مورد خاصی باشد.

وی افزود: برخی مصوبات مجلس مربوط به قرار دادهای بین المللی است که آنها هم از زمان 10 سال مستثنی شدند و زمان آنها نیز همان زمان تعیین شده توسط مجلس خواهد بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مصوبه دیگر در مورد این بود که اگر زمان یک مصلحت تمام شود، باید به کجا اطلاع داد و چه اقداماتی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جلسه هیأت عالی نظارت بعد از جلسه مجمع برگزار شد که یکی از آنها موضوع خاک است. ابهام دیگر هیأت عالی نظارت در مورد ابهام در مورد توقف واحدهای آلوده کننده بود که باید توسط مجلس رفع ابهام شود. مجلس این موضوع را رفع کرده است ولی ابهام دیگری ایجاد شده که باید رفع شود.

رضایی اظهار داشت: موضوعات دیگر پایان دادن به مهلتی است که آمریکا برای خرید نفت ایران برای چند کشور قرار داده است و ترامپ فشار آورده تا دیگر از ایران خرید نکنند. این موضوع باعث می‌شود که ملت، دولت و باقی دست اندرکاران به استفاده از نفت کشور در صنعت به جای صادرات نفت خام بروند.

وی در پایان اظهار داشت: اگر صنعت در کشور راه بیافتد، نفت خام کم می‌آوریم. این اقدام آمریکا یک اقدام اقتصادی تروریستی است. ضرر اصلی در این موضوع متوجه خود آمریکاست و ما اقدام متقابل انجام خواهیم داد.

23212

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان