علیزاده: عناوین سال گذشته کار ما را خیلی سخت کرده است/ نقاط ضعف‌مان را در ترکیه شناسایی کردیم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: مطمئنا کارمان امسال خیلی سنگین است چون سال گذشته نوجوانان هر جا رفتند با اقتدار اول شدند و این انتظارات کار را سخت می‌کند.

علیزاده: عناوین سال گذشته کار ما را خیلی سخت کرده است/ نقاط ضعف‌مان را در ترکیه شناسایی کردیم

فرشاد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اردوی تیم نوجوانان کشتی اظهار داشت: سومین مرحله اردوی تیم از روز گذشته (سه‌شنبه) در ارومیه آغاز شد.  انتخابی تیم ملی را پشت سر گذاشته‌ایم و تعدادی از نفرات برتر انتخابی برای حضور در جام پیروزی ترکیه انتخاب شدند. در ادامه فدراسیون از ما خواست نفرات را کم کنیم و در نهایت با ١٤ نفر راهی ترکیه شدیم که ٣ طلا، ٢ نقره و ٦ برنز به دست آوردیم. در این تورنمنت نتیجه برای ما مهم نبود و جز دو سه نفر، سایر نفرات برای اولین بار در یک تورنمنت بین المللی شرکت می کردند.

وی ادامه داد: جام پیروزی محک خیلی خوبی برای نوجوانان بود. این تیم هر چه بیشتر به مسابقه بین المللی برود پخته‌تر خواهد شد. عملکرد تیم هم در ترکیه نسبتا خوب بود. نقاط ضعفی داشتیم که همه آنها یادداشت شد و حتما روی آنها کار می‌کنیم.

علیزاده با اشاره به اینکه حضور در این تورنمنت در برنامه های اردویی نوجوانان بوده، تصریح کرد: طراحی تمرین‌مان را برای شرکت در ترکیه تغییر ندادیم و فقط دو سه روز پایانی منتهی به اعزام، تمرینات سبک شد. به همین دلیل مطمئنا تیم ما در آسیایی و جهانی پیش‌رو از آمادگی جسمانی بهتری برخوردار بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با تاکید بر اینکه امسال این تیم کار سختی در پیش خواهد داشت، گفت: در برخی اوزان معضل داریم. مطمئنا کارمان امسال خیلی سخت است چون سال گذشته نوجوانان هر جا رفتند با اقتدار اول شدند و این کار را سخت می‌کند. باید سخت تلاش کنیم و تمام انرژی‌مان را به کار ببندیم تا بتوانیم باز هم نتیجه بگیریم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان