رضاوند: با جوان‌گرایی و هزینه کم نباید از سایپا توقع زیادی داشت

آرش رضاوند، هافبک هافبک تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما در این فصل هزینه کمی انجام داد و با توجه به این موضوع نباید از سایپا توقع زیادی برود.

رضاوند: با جوان‌گرایی و هزینه کم نباید از سایپا توقع زیادی داشت

آرش رضاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به شکست 5 بر 2 تیمش برابر سپاهان و اینکه چرا سایپا در این بازی نمایش ضعیفی داشت، گفت: در فوتبال ممکن است شاهد چنین نتیجه‌ای باشیم. چلسی در این فصل شش گل از منچسترسیتی خورد و رئال مادرید نیز قبلاً پنج گل از بارسلونا خورده بود. سپاهان واقعاً تیم خوبی است، ولی باید این را هم در نظر گرفت که سایپا یک تیم جوان است که جزو کم‌هزینه‌ترین تیم‌های لیگ برتر محسوب می‌شود. از طرفی آقای دایی در این بازی از تعدادی بازیکنان رده امید استفاده کرد و این مسائل در نوع خودش تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: با جوان‌گرایی و هزینه کم نباید از سایپا توقع زیاد داشت. جوان‌گرایی در آینده نتیجه خواهد داد و سایپا می‌تواند از این موضوع نهایت استفاده را ببرد. در بازی با سپاهان کم‌تجربه بودیم به همین دلیل شکست خوردیم اما این فرصت را داریم که در بازی‌های بعدی این باخت را جبران کنیم.

رضاوند خاطرنشان کرد: با تیم ششم جدول 2 امتیاز فاصله داریم و چهار بازی هم باقی مانده است. هر چند بازی‌های سختی داریم ولی تلاش ما این است که تا پایان بازی‌ها خوب امتیاز بگیریم و در رده ششم یا هفتم قرار بگیریم. با شرایطی که در فصل جاری داشتیم تا الان بد نتیجه نگرفته‌ایم.

هافبک سایپا در خصوص وضعیتش برای فصل آینده خاطرنشان کرد: قراردادم با سایپا در پایان فصل به پایان می‌رسد. هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام و تمام تمرکزم روی 4 بازی پایانی و موفقیت سایپا است. باید یک تصمیم خوب برای فصل آینده بگیرم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان