فوتبال جهان؛نیکو کواچ: مسیر قهرمانی در جام حذفی آلمان کوتاه اما سخت است/ در مورد روبن عجله نمی‌کنم

فوتبال جهان - نیکو کواچ شرایط فعلی تیمش در آستانه بازی نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان را مطلوب می‌داند.

فوتبال جهان؛نیکو کواچ: مسیر قهرمانی در جام حذفی آلمان کوتاه اما سخت است/ در مورد روبن عجله نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل وردربرمن در نیمه‌نهایی رقابت‌های جام حذفی آلمان به آرامش و آمادگی شاگردانش اشاره کرد.

 سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در این باره گفت: خامس و هوملس با تیم تمرین کردند. نویر و روبن هنوز نمی‌توانند بازی کنند. داوید آلابا هم به صورت فردی تمرین کرد. بازی چهارشنبه کاملا متفاوت از جدال لیگی مقابل وردربرمن خواهد بود. آن‌ها نیز پس از مدتی طولانی راهی به مراحل بالای جام حذفی رسیده‌اند و می‌خواهند پیروز شوند اما ما هم  بایرن مونیخ هستیم و قصد داریم قهرمان این رقابت‌ها شویم.

کواچ در مورد آرین روبن افزود: با روبن صحبت کرده‌ام. او وضعیت بهتری دارد و شرایط مثبت پیش می‌رود. نمی‌خواهم  در خصوص او  عجله کنم.وضعیت برای رناتو سخت  است. در حال حاضر او بخشی از تیم ماست و باید برای رسیدن به اهداف  به تیم کمک کند. در پایان فصل  کنار هم می‌نشینیم و در خصوص آینده بحث خواهیم کرد. تیم شرایط خوبی دارد و نتیجه می‌گیرد. سانچس باید آماده  باشد در زمان لازم  برای کمک به تیم به زمین بیاید.مسیر رسیدن به قهرمانی در جام حذفی آلمان کوتاه است اما اصلا آسان نیست. هدف ما قهرمانی است و برای آن می‌جنگیم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان