هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

ادامه موفقیت شاگردان منصوریان در آسیا/ ذوب آهن در آستانه صعود

تیم فوتبال ذوب آهن که با شرایطی دشوار و در بدترین روزهای فنی خود گام در لیگ قهرمانان آسیا گذاشته بود، با پیروزی برابر تیم الوصل امارات صعودش به مرحله بعدی را تقریبا قطعی کرد.

ادامه موفقیت شاگردان منصوریان در آسیا/ ذوب آهن در آستانه صعود

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال ذوب آهن ایران و الوصل امارات در گروه A مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 امروز سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد که در پایان با برتری 2 بر صفر شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید.

علیرضا چراغعلی (2) و ارسلان مطهری (15) برای تیم ذوب آهن گل زدند.

شاگردان علیرضا منصوریان که نمایشی فراتر از آن چه در لیگ برتر بودند در این فصل لیگ قهرمانان آسیا داشتند، بازی را هجومی شروع کردند و در همان اوایل بازی به گل برتری رسیدند تا حریف اماراتی از نظر روحی در شرایط متزلزلی قرار بگیرد و به خودباوری نرسد. گل دقیقه 15 ارسلان مطهری عملاً کار تیم الوصل را تمام کرد.

با این حال تیم ذوب آهن در ادامه بازی هم صاحب موقعیت‌های خوبی برای گلزنی شد اما نتوانست بر تعداد گل‌هایش بیفزاید و در نهایت با این پیروزی 10 امتیازی شد و صعودش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد.

استقلال و پرسپولیس دو نماینده دیگر ایران در این مسابقات با شکست در هفته چهارم برابر تیم‌های الهلال و الاهلی عربستان شانس خود برای صعود به مرحله بعد را کاهش دادند و تنها در صورتی می‌توانند به صعود امیدوار باشند که دو دیدار باقی مانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان