فوتبال جهان؛اونای امری: از نظر من آینده وجود ندارد!/ اطمینان دارم در جمع ۴ تیم برتر لیگ قرار می‌گیریم

فوتبال جهان - اونای امری ایمان دارد تیمش می‌تواند بحران ناشی از شکست اخیر را پشت سر بگذارد.

فوتبال جهان؛اونای امری: از نظر من آینده وجود ندارد!/ اطمینان دارم در جمع 4 تیم برتر لیگ قرار می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اونای امری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ولورهمپتون در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بر توانایی‌های بازیکنانش تاکید کرد.

 سرمربی تیم فوتبال آرسنال اظهاراتش را این‌گونه آغاز کرد:  در  بازی با کریستال‌پالاس اشتباهاتی مرتکب شدیم که اغلب در بازی‌های خانگی مرتکب نمی‌شویم. رقیب از اشتباهات ما استفاده کرد، 3 گل زد و بازی را برد. این شکست نمی‌تواند اعتماد به نفس را از ما بگیرد یا باعث تردید شود. اول از همه باید با اعتماد به نفس بوده و قوی باشیم. همچنان به فصلی که سپری کرده‌ایم، افتخار می‌کنم. می‌دانیم اکنون مقطع تعیین کننده فصل از راه رسیده است. بازی فردا دیداری مهم و بزرگ برای ما به شمار می‌رود. ولورهمپتون با سبکی که دارد در مقابل هوادارانش، انگیزه و انرژی زیادی می‌گیرد.باید کیفیت و ارزش‌هایمان را یک بار دیگر ثابت کنیم اما با هوشمندی نیاز داریم و موظفیم با نهایت آرامش بازی کنیم.

او در پایان افزود:  همواره در طول دوران مربی‌گری‌ام به چند بازی بعدی فکر کرده‌ام. آینده از نظر من وجود ندارد. قبل از هر بازی باید به داشتن یک نمایش خوب و راهکارهای شکست حریف فکر کنید و بس؛  به بهبود عملکرد تیمی و فردی.  به قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر ایمان دارم. اگر بازی‌های خودمان را ببریم، سرنوشتمان در دست خودمان است. می‌خواهیم باهوش باشیم. یکشنبه نتوانستیم ببریم اما حالا شاید بتوانیم بگوییم یک امتیاز هم  خوب بود. همواره برای برد آماده می‌شویم اما ممکن است ببریم، مساوی کنیم یا ببازیم.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان