چگونه با کمترین هزینه ویزا بگیریم؟

اخذ ویزا به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید سفر خود را به کشور مقصد آغاز کنید و از سفر خود لذت ببرید.

چگونه با کمترین هزینه ویزا بگیریم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این مقاله درباره ویزا و چگونگی اخذ آن توضیحاتی را شرح خواهیم داد. برای ورود به کشوری مثل ترکیه شما نیاز به ویزا دارید اما این ویزا با ورود شما به فرودگاه ترکیه صادر می‌شود.

ولی فرض کنید می‌خواهید به کشوری مثل ایتالیا سفر کنید. شما باید از چند ماه قبل برای اخذ ویزای این کشور اقدام کنید. در غیر این صورت شما نمی‌توانید وارد این کشور شوید و از جاذبه‌های آن دیدن کنید. پس با توجه به قوانین سفارت‌ها باید برای اخذ ویزای کشورهای مختلف اقدام کنید.

اما این که چگونه این ویزا را بگیرید هم نکته مهمی است. برای این که ویزای یکی از این کشورها را اخذ کنید باید ابتدا وقت سفارت کشور مقصد را اخذ کنید. پس از اخذ وقت سفارت باید برای اخذ ویزای کشور مقصد هم اقدام کنید. با اخذ وقت سفارت در کمترین زمان ممکن می‌توانید ویزا را نیز دریافت کنید.

پس اولین گام این است که قوانین سفارت کشور مقصد را بررسی کنید. اگر ویزای پای پرواز داشته باشد مانند ترکیه نیازی به اخذ وقت سفارت نخواهید داشت اما اگر مانند ایتالیا باشد باید وقت سفارت را بگیرید. سومین گام در صورتی که نیاز به اخذ ویزا داشته باشید آماده سازی مدارک لازم است.

چهارمین مرحله مراجعه به سفارت همراه با کلیه مدارک است. این مدارک را به سفارت ارائه می‌دهید و سفارت بررسی مدارک شما را آغاز می‌کند. این بررسی دو تا چهار هفته ممکن از زمان ببرد. البته گاهی این مدت زمان کم و زیاد هم خواهد شد که به مدارک شما بستگی دارد. پس از این زمان سفارت پاسخ خود را به شما ارسال می‌کند.

ویزای شینگن چیست؟

در چند سال گذشته دو کشور آلمان و فرانسه با یک دیگر قرار گذاشتند تا شهروندان این دو کشور بتوانند بدون اخذ ویزا از مرزهای بین دو کشور تردد کنند. به این ترتیب شهروندان آلمانی آزادانه می‌توانستند به کشور فرانسه بروند و مردم فرانسه نیز بدون اخذ ویزای آلمان می‌توانستند به این کشور وارد شوند.

با امضای این قرارداد تجارت در این دو کشور رونق گرفت و نتیجه آن بهبود وضع اقتصادی و افزایش گردشگر در این دو کشور شد. پس از مدت زمان کوتاهی کشورهای دیگری در این عهدنامه وارد شدند و به این ترتیب این عهدنامه به امضای چندین کشور رسید.

مدارک لازم برای اخذ ویزا چیست؟

برای اخذ ویزای برخی از کشورها قبل از خرید بلیط هواپیما باید اقدام کرد. همان طور که در بالا گفتیم برای سفر به کشورهای حوزه شینگن، کشورهایی مثل کانادا، آمریکا، انگلیس و … باید ویزای آنها را اخذ کنید و پس از آن سفر خود را به این کشورها آغاز کنید.

* برای این که بتوانید ویزا اخذ کنید البته در صورتی که ویزای شما پای پروازی نباشد، مدارکی را باید به سفارت ارائه دهید. این مدارک باید شامل مدارک شناسایی، مدارک مالی، مدارک تحصیلی، مدارک سفر و … باشد. این مدارک را به طور کامل و با توجه به قوانین سفارت باید ارائه دهید.

* مدارک شناسایی باید شامل شناسنامه، گذرنامه، عکس، سند ازدواج در صورت متأهل بودن و … باشد. این مدارک را باید به صورت ترجمه شده به زبانی که توسط سفارت قابل قبول است به سفارت ارائه دهید. این مدارک باید وضعیت تأهل، تعداد فرزندان، خواهر، برادر و… را به سفارت نشان دهد. در حقیقت این مدارک نشان دهنده وابستگی عاطفی شما می‌باشند.

* مدارک مالی از دیگر مدارکی است که باید ارائه دهید. مدارک مالی شامل تمکن مالی، گردش حساب، سند ملکی و … است. اما چرا باید این مدارک را ارائه دهید؟ در حقیقت سفارت می‌خواهد سطح مالی شما را بررسی کند تا مطمئن شود از مخارج سفر بر می آیید و در ایران وابستگی مالی مانند خانه، حقوق و… دارید.

* مدارک شغلی هم سومین دسته مدارک است که باید به سفارت ارائه دهید. بدیهی است کسی که بیست سال سابقه کاری دارد به همین راحتی دست از شغل خود نمی‌کشد تا به کشوری دیگر رفته و در آن بماند. در کنار این مدارک باید مدارکی که نشان دهنده تاریخ سفر شما می‌باشد هم به سفارت ارائه دهید. این مدارک شامل واچر هتل، رزرو بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی و … است.

راهنمای اخذ ویزا، صفر تا صد

برای این که بتوانید در کمترین زمان ممکن ویزای مورد نظر خود را اخذ کنید، بهترین کار این است که با مشاورین مجرب ویزاگردی با شماره‌های 7-02122360894 تماس بگیرید. مشاورین این شرکت در خدمت شما هستند تا برترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه دهند.

در راه اخذ ویزا نکته‌ای که بسیار مهم است داشتن تجربه است. در صورتی که فردی با تجربه شما را یاری کند می‌توانید به راحتی ویزای مورد نظر خود را اخذ کنید. مشاورین شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ویزاگردی در خدمت شما هستند تا تجربه خود را در اختیار شما قرار دهند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان